پیراهن تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان رونمایی شد

پیراهن تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان رونمایی شد

پیراهن تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان امروز، دوشنبه در جلسه‌ای بدین منظور به صورت رسمی در مشهد رونمایی شد.

امیر اختری مسوول روابط عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: رونمایی از پیراهن تیم‌های فوتبال ایران و لبنان در نشست دیدار دو تیم مذکور در چهارچوب مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی فوتبال قطر در مشهد صورت گرفته است.

این در حالی است که متقاضیان تهیه بلیت بازی فردا، سه‌شنبه دو تیم ایران و لبنان در مشهد با تاخیر و البته کندی توانستند به سایت فروش بلیت فدراسیون فوتبال متصل شوند.

پیش از این سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با ایرنا از فروش هشت هزار بلیت برای بازی فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) خبرداد و فدراسیون فوتبال نیز به صورت رسمی اعلام کرد با توجه به مصوبات ستاد کرونا امکان فروش بلیت تا سقف ظرفیت ٣٠ درصد ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس فراهم شده است و بلیت فروشی این بازی از ساعت ١٢ ظهر امروز از طریق سامانه www.footballeticket.ir  انجام خواهد شد.

بر این اساس طبق پروتکل‌های مصوب علاقه‌مندانی که نسبت به تزریق حداقل دو دز واکسن اقدام کرده‌اند و از تاریخ دوم تزریق حداقل ١٥ روز گذشته باشد طبق استعلام سامانه هوشمند با ورود کد ملی امکان دریافت بلیت این مسابقه را پیدا می‌کنند. سامانه همچنین به صورت هوشمند و بر اساس بانک اطلاعاتی آنلاین از ثبت نام افراد مبتلا و دارای تست مثبت کرونا ممانعت به عمل خواهد آورد.

پس از تهیه بلیط همراه داشتن کارت ملی جهت تطبیق اطلاعات شخصی در هنگام ورود به ورزشگاه الزامی بوده و بدون کارت ملی بلیت تماشای مسابقه در گیت های پیش‌بینی شده صادر نخواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه و تیم ملی لبنان و داوران و ناظران ای.اف. سی روز شنبه وارد مشهد شدند، تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، ساعت ۱۶ روز نهم فروردین ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان می‌روند.

در جدول گروه A رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال، صعود تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده و تیم ملی امارات در رده سوم و یکی از مدعیان حضور در دیدار پلی‌آف است.