واژگونی ۲ خودروی حامل زائران اربعین در شوش ۹ مصدوم برجا گذاشت

واژگونی ۲ خودروی حامل زائران اربعین در شوش ۹ مصدوم برجا گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شوش گفت: واژگونی خودروی حامل زائران اربعین در محور شوش به اهواز پنج مصدوم و حادثه جاده الوان - بستان چهار مصدوم بر جا گذاشت.

عبدالرضا چارافر اظهار داشت: درپی اعلام حادثه واژگونی خودروی حامل زائران اربعین در محور شوش به اهواز که امروز ساعت ۱۶:۲۵ به وقوع پیوست، سه آمبولانس اورژانس به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

وی با بیان اینکه اقدامات درمانی اولیه برای مصدومان که تعداد آنها پنج نفر بود بلافاصله انجام شد، ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

چارافر افزود: در حادثه‌ای دیگر، واژگونی یک دستگاه خودروی پراید حامل زائران اربعین، در جاده الوان - بستان در روز چهارشنبه چهار مصدوم برجا گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شوش بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۲:۳۰ رخ داد و ماموران اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافتند، تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی مهمترین راهکار در کاهش تصادفات جاده‌ای است و انتظار می‌رود رانندگان همواره این نکات را به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مدنظر داشته باشند.