خبر خوش برای تکواندوکاران فارس؛ مشکل هیات حل شد

خبر خوش برای تکواندوکاران فارس؛ مشکل هیات حل شد
تکواندو کاران فارس : تکلیفان را مشخص کنید

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد: سر انجام پس از حدود ۲ سال بلاتکلیفی مشکل هیات تکواندو فارس با مذاکره با رئیس فدراسیون تکواندو حل شد.

دکتر حیدر صفر پور روز چهارشنبه افزود: طی این مدت شماری از مربیان، داوران و ورزشکاران در بلاتکلیفی به سر می بردند.

وی اضافه کرد: طی جلسه ای که با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی داشتیم ، در خصوص مشکلات هیات تکواندو فارس  به بحث و تبادل نظر پرداختیم تا بتوانیم جامعه ورزش تکواندو فارس را از نگرانی در بیاوریم.

صفر پور ادامه داد: در این جلسه به نتایج خوبی دست یافتیم و به بزودی حکم سرپرست جدید هیات صادر تا روند برگزاری مجمع انتخابی از سر گرفته شود.

تکواندو کاران فارس : تکلیفان را مشخص کنید

رئیس فدراسیون تکواندو درحالی ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ به دعوت مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس و نماینده این سه شهرستان راهی این منطقه شد که شماری از مربیان، داوران و ورزشکاران از بلاتکلیفی این رشته در فارس انتقاد کردند.

آنها گفتند: به دلیل بسته شدن سایت هیات تکواندو فارس چند ماهی است که اجازه فعالیت نداریم و امیدواریم مشکل این هیات با انتخاب سرپرست حل شود و بتوانیم دوباره فعالیت کنیم.

 ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته در استان فارس بر این باور هستند هر چه زودتر تکلیف این رشته مشخص شود تا آنها بتوانند  فعالیت خود را از سر بگیرند.

 علی باوقار رئیس این هیات  به دلیل مشکلات حقوقی اجازه فعالیت ندارد در حالی که پادرمیانی پولادگر معاون توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان  و رئیس اسبق فدراسیون تکواندو برای تعیین سرپرست جدید این هیات با هادی ساعی رئیس فدراسیون نتیجه ای در برنداشت.