به جنگ ناامیدی و غم/ هنرمندان کودک و نوجوان شیرازی در جشنواره تيمارگران عشق

فضایی برای ادای احترام به سپیدجامگان حوزه درمان و مبارزه با کرونا

به جنگ ناامیدی و غم/ هنرمندان کودک و نوجوان شیرازی در جشنواره تيمارگران عشق

غیاث ملک حسینی/ هنرمندان کودک و نوجوان شیرازی در جشنواره «تيمارگران عشق» که فراخوان آن سال گذشته توسط کمیسیون ملی یونسکو در ایران منتشر شده بود، خوش درخشیدند.

دبیرخانه این جشنواره اردیبهشت سال گذشته با دعوت از هنرمندان و فعالان حوزه موسیقی از آنها خواست تا با ثبت تصاویر نوازندگی خود و ارسال آن برای کمیسیون ملی یونسکو- ایران، به جنگ ناامیدی و غم بروند و فضایی را برای ادای احترام به سپیدجامگان حوزه درمان و مبارزه با کرونا فراهم آورند.

براین اساس گروه هنرمندان كودك و نوجوان سارين نیز با رعایت پروتکل ها و انجام تمرین های لازم به صورت آنلاين، در این جشنواره مشارکت کردند و اثر ارسالی آنها در زمره آثار پربازدید و پرمخاطب انتخاب شد. همین هم بهانه ای بود که مسئول کمیسیون ملی یونسکو - ایران به پاس درخشش این هنرمندان کودک و نوجوان برای آنها لوح تقدیر ارسال کند.

گفتنی است این لوح های تقدیر صبح دیروز با حضور دكتر گل هميشه بهار، نماينده يونسكو در شيراز و خانواده های کودکان و نوجوانان هنرمند، طی مراسمی به آنها اهدا و از اين كودكان سختكوش وسرپرست گروه آنها الهه شيروي تقدير شد.

از آرشام فارسی مدان نوازنده تنبك، النا رحيمي و  درسا زارع نوازندگان ويولن، آرام بهی، ترنم رزمجويي و بهار حسين پور نوازندگان فلوت ريكوردر و اسما باقرزاده، فرهان ظرافت، سپنتا دبيري، پريا دادگر، آروين زارع به همراه آرمينا متحد به عنوان گويندگان پيام تشكر، تقدیر شد.