«هالکِ فتوشاپی» به دنبال مبارزه تمسخرآمیز دوم

«هالکِ فتوشاپی» به دنبال مبارزه تمسخرآمیز دوم

سجاد غریبی که با انتشار عکس‌های فتوشاپی خود در فضای مجازی برای خود نامی دست و پا کرد و به هالک ایرانی معروف شد پس از افتضاحی که در نخستین مبارزه بین‌المللی خود به بار آورد قرار است برای دومین بار نیز در یک مبارزه بین‌المللی روی رینگ برود. بر اساس اعلام برخی رسانه‌ها او کمتر از یک ماه دیگر مقابل فایتر قزاقستانی قرار می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد باید از همین حالا باید منتظر یک افتضاح و آبروریزی دیگر و البته یک عذرخواهی جدید از سوی غریبی در صفحات مجازی باشیم. بسیاری از منتقدان معتقدند که پشت‌پرده تمام این مبارزات دروغین و تمسخرآمیز، برنامه‌ریزی شده و برای درآمدزایی است و از این طریق پول‌های کلانی جابه‌جا می‌شود

بر اساس تصویری که از قرارداد مبارزه سجاد غریبی و باخیتوویچ منتشر شده، این دو مبارز دوازدهم نوامبر ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

قرارداد مسابقه بوکس آزاد این دو بوکسور آماتور به امضای هر دو نفر رسیده و کمتر از یک ماه دیگر در مبارزه دوم هالک ایرانی وارد رینگ مبارزه با گوریل قزاق خواهد شد.

 سجاد غریبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: برای انتقام آماده ام!

مبارزه اول سجاد غریبی (هالک ایرانی) با جومانوف آلمات باخیتوویچ (گوریل قزاقستانی) با واکنش های منفی گسترده ای از سوی کاربران مواجه شد.

باید دید در مبارزه دوم زمان انتقام هالک ایرانی از گوریل قزاق فرارسیده یا سجاد غریبی افتضاحی دیگر به بار خواهد آورد؟