اقدامات تروریستی نشانه روشن دشمنی با مردم ایران است

اقدامات تروریستی نشانه روشن دشمنی با مردم ایران است
سفر وزیر آموزش و پرورش به شیراز

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) گفت: اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ و اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران ناشی از دشمنی آنها با مردم ایران و به ویژه دانش آموزان است.

یوسف نوری شامگاه شنبه در سفر به شیراز در حاشیه مراسم بزرگداشت مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع ) و شهادت سه تن از دانش آموزان، با تسلیت این حادثه تلخ، اظهار کرد: حادثه تروریستی اخیر که در حرم احمدبن موسی (ع) اتفاق افتاد نشانه عمق کینه استکبار جهانی و گروه تکفیری داعش نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

نوری با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز تصریح کرد: دیروز دانش آموز ما حسین فهمیده جانش را در راه دین و وطنش داد و امروز چند نفر از دانش آموزان ما را در حرم احمدبن موسی (ع) به شهادت رساندند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: خوشبختانه دیروز و امروز شاهد ارج نهادن به مقام عظیم شهدا در سراسر ایران بودیم و حضور کم نظیر مردم در خیابان ها و خشم و انزجار آنها از عوامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ علیه السلام و اغتشاشگران را مشاهده کردیم.

غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و ۲۶ نفر را مجروح کرد.

در حادثه اخیر حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز سه تن از دانش آموزان در کنار تعدادی دیگر از هموطنان به شهادت رسیدند.