معاون رئیس‌جمهور سخنران مراسم ۱۲ بهمن در شیراز است

معاون رئیس‌جمهور سخنران مراسم ۱۲ بهمن در شیراز است

قائم مقام ستاد دهه فجر استان فارس گفت: آیین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن، ساعت ۹ صبح سه شنبه ۱۲ بهمن‌ماه جاری در گلزار شهدای شیراز با سخنرانی سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار خواهد شد.

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در مطلب ارسالی دوشنبه از قول حجت الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان افزود: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، مراسم در فضای باز و با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
قائم مقام ستاد دهه فجر استان فارس برنامه ریزی و هماهنگی برای دعوت و حضور اقشار مختلف مردم در مراسم این ایام بخصوص روز ۱۲ بهمن را از رؤسای کمیته ها خواستار شد و افزود: در دو سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا، مراسم کمرنگ برگزار شده که این مهم باید جبران شود.
ملک مکان ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل(ره)، لزوم بزرگداشت روز بازگشت تاریخی امام به ایران اسلامی را یادآور شد و گفت: جلسات و نشست‌های کمیته ها و کارگروه های تشکیل شده دراین رابطه در سطح استان برگزار و برنامه ریزی ها انجام شده این ایام در حال اجراست.
وی افزود: هرچند اجرای برنامه های کیفی دهه فجر امسال در دستور کار است اما از لحاظ کمّی نیز تعداد برنامه ها زیاد، متنوع و به صورت گسترده ای در دهه فجر اجرا خواهد شد.
قائم مقام ستاد دهه فجر استان فارس گفت: مکان قرائت زیارت عاشورا در صبح روز ۱۲ بهمن در گلزار شهدای شیراز همراه با دعوت از خانواده شهدا، اهدای گل به قبور مطهر و تجدید میثاق با شهدا، راهپیمایی موتوری در مسیر فرودگاه شیراز تا گلزار شهدا و محل برگزاری مراسم، تبلیغات گسترده شهری و فضاسازی مؤثر محیطی، مراسم جشن شب ۱۲ بهمن در مساجد و مراکز فرهنگی، برپایی ایستگاه های فرهنگی و برگزاری نمایشگاه های عکس در حاشیه این مراسم از برنامه های ایام الله دهه فجر و ۱۲ بهمن‌ماه جاری است.
بنا بر این گزارش، این جلسه با حضور مدیران و مسئولان ارگان‌ها، نهادها و فرماندهان نظامی و انتظامی و با هدف هماهنگی نهایی برنامه‌های دهه فجر و یوم الله ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ و سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی برگزار شد.