تسهیلات ۳۰ میلیونی برای دانشجویان علوم پزشکی شیراز

تسهیلات ۳۰ میلیونی برای دانشجویان علوم پزشکی شیراز

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آمادگی این معاونت با همکاری و مشارکت مجمع خیرین تامین سلامت فارس برای ارائه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به دانشجویان واجد شرایط خبر داد.

محمدحسین انباردار شنبه ۸ مرداد در جمع خبرنگاران ارائه این تسهیلات را در راستای اجرایی کردن سیاست‌های حمایت از خانواده و جوان سازی جمعیت در این معاونت معرفی کرد.

او عنوان کرد: بر اساس اجرای سیاست‌های حمایتی و نیز ارائه بسته‌های تشویقی برای توسعه سیاست‌های جوان سازی جمعیت و نیز فرزندپروری، با توجه به مصوبات قرارگاه مربوطه، مقرر شد تا به دانشجویانی که طی یک سال گذشته اقدام به ازدواج کردند و یا صاحب فرزند شده‌اند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان، تسهیلات قرض الحسنه با شرایط ویژه پرداخت شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: موضوع جوان سازی جمعیت و فرزندپروری، از دغدغه های اصلی و سیاست‌های مهم این معاونت به شمار می‌رود و سیاستگذاری‌های متعدد و متنوعی در این زمینه در حال برنامه ریزی است.

انباردار اعلام کرد: این تسهیلات قرض الحسنه با حمایت و مشارکت مجمع خیرین تامین سلامت فارس و از طریق بانک رسالت قابل پرداخت است.

انباردار اضافه کرد: دانشجویان واجد شرایط برای نام نویسی و امتیازبندی، باید در اسرع وقت تقاضای کتبی خود را به واحد امور رفاهی دانشجویان، واقع در طبقه زیرزمین ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحویل دهند.