مشاهده فیلم‌های جشنواره فجر در فضای مجازی

مشاهده فیلم‌های جشنواره فجر در فضای مجازی

با توجه به شیوع ویروس کرونا علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مجازی فیلم‌های جشنواره فجر را مشاهده کنند.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان گفت : امسال برای دومین سال پیاپی با شیوع ویروس کرونا جشنواره فیلم فجر در خوزستان برگزار می‌شود که فیلم‌های جشنواره طبق زمان بندی جدول ارایه شده، در اهواز در سه سینما، در آبادان سینما مهر و آزادی، و در خرمشهر سینما نخل اکران می‌شوند.

میلاد تفت آشیان ادامه داد: فیلم‌های چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما‌های اکسین، هلال و ساحل اهواز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی اکران می‌شوند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سه سایت www.irantic.com، www.cinematicket.org و www.gisheh ۷.ir اقدام به تهیه بلیت کنند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره می‌توانند به صورت مجازی از طریق بستر شبکه‌های اینترنتی که ستاد جشنواره معرفی می‌کند فیلم‌های انتخابی خود را مشاهده کنند.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان ادامه داد: این اطمینان خاطر را به حاضران در سینما خواهیم داد که شیوه نامه‌های بهداشتی به طور کامل رعایت خواهد شد و هیچگونه دغدغه‌ای برای تماشای فیلم نداشته باشند. بین هرسانس سالن سینما ضد عفونی و گندزدایی می‌شود.