مسی و امباپه کِی همدیگر را با یک پیراهن می‌بینند؟

مسی و امباپه کِی همدیگر را با یک پیراهن می‌بینند؟
فعلا ستاره‌های حاضر در قطر وارد دوره استراحت شده‌اند

لیونل مسی و کیلیان امباپه؛ یکی در قله فوتبال دنیا ایستاده و دیگری قله را با انگشت لمس کرده است. این دو ستاره بزرگ در پایان جام جهانی سرنوشت متفاوتی داشتند ولی با پایان این تورنمنت هر دوی آنها در ذهن میلیاردها هوادار فوتبال تصویری ماندگار شده‌اند.

از این گذشته آنها باعث افتخار باشگاه‌شان پاری سن ژرمن شدند که از این پس می‌تواند افتخار کند که دو ستاره اصلی جام جهانی قطر را در ترکیب خود دارد.

حالا هواداران پاری سن ژرمن بیش از همیشه لحظه‌شماری می‌کنند تا مسی و امباپه را بار دیگر با پیراهن تیم محبوب‌شان ببینند. ولی فعلا ستاره‌های حاضر در قطر وارد دوره استراحت شده‌اند و هواداران پاری سن ژرمن برای دیدن تصویر ایده‌آل‌شان باید مدتی صبر کنند. مسی برای جشن قهرمانی آلبی‌سلسته در کشورش راهی آرژانتین شده است و امباپه هم قطر را برای گذراندن تعطیلات ترک کرده است.

مسی و امباپه در دیدار پی‌اس‌جی مقابل لانس حضور ندارند؟

پی‌اس‌جی که می‌داند دو ستاره بزرگش تا روز آخر جام جهانی تلاش کرده‌اند و بیش از حد خسته‌اند قصد ندارد برای حضور آنها در ترکیبش عجله کند. تا اینجا شکی وجود ندارد که با شروع دوباره لیگ یک در روز 28 دسامبر مسی و امباپه در بازی مقابل استراسبورگ حضور نخواهند داشت.

حتی به نظر می‌رسد این دو در دیدار پاری سن ژرمن مقابل لانس در روز 1 ژانویه هم حضور نخواهند داشت. این در حالی است که دیدار با لانس برای پاریسی‌ها اهمیت زیادی دارد چرا که دیدار دو تیم اول جدول خواهد بود.

به دستور کریستوف گالتیه زمان بازگشت بازیکنان پی‌اس‌جی که در جام جهانی حضور داشتند لزوما یکسان نیست. کادر فنی و تیم پزشکی پی‌اس‌جی پیش از تصمیم‌گیری در این باره آمادگی روحی و فیزیکی و میزان خستگی بازیکنان را در نظر خواهد گرفت. برای مثال با توجه به سفر مسی به آرژانتین نمی‌توان انتظار داشت او بلافاصله راهی فرانسه شود. این درباره امباپه هم صادق است. ناراحتی عمیقی که بعد از فینال دیشب در چهره او نمود داشت باعث می‌شود گالتیه و کادرش برای حضور او در تیم بیش از حد عجله نکنند.