مسئولان فارس از شعار رهبر معظم انقلاب استفاده کنند

مسئولان فارس از شعار رهبر معظم انقلاب استفاده کنند

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: مسئولان فارس بایستی امسال از شعار رهبر معظم انقلاب استفاده کنند و مرکزیت علمی و کار مبتنی بر دانش که در استان بسیار ظرفیت دارد را تثبیت کنند و جلوه دهند.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام روز سه‌شنبه در دیدار نوروزی با جمعی از مسئولان استانی و شهر شیراز ضمن تبریک سال جدید هجری شمسی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در شعار امسال دو ویژگی برای تولید ذکر فرمودند که دانش بنیان بودن و اشتغال زا بودن است.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه استان فارس از حیث هوش و توانمندی در سطح کشور و دنیا مطرح است،گفت: ظرفیت کار دانش بنیان در استان فارس یک ظرفیت استثنایی بوده و هست و یک نحوه حمایت هایی باید از ناحیه مجموعه مدیریت شهر و استان انجام شود تا این قضیه را سامان دهیم و  پیش ببریم و اگر همه دست به دست هم دهیم جوانان ما این ظرفیت را دارند که حرکت خوبی در زمینه‌ فعالیت‌های دانش بنیان آغاز کنند.
دژکام بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در سفر خود به استان فارس بحث گردشگری را مطرح فرمودند و اینکه این ظرفیت می تواند فارس را متحول کند.
وی با اعتقاد به اینکه گردشگری می تواند زمینه ساز صادرات فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی باشد، گفت: با این لطافت بیان و ظرافت علمی و هوشی که در شیراز هست نه تنها از نظر مادی می توان بهره برد بلکه شیراز می تواند مبدا تحول فکری در کشور و جهان شود.
آیت الله دژکام عنوان کرد: همیشه ادب و هنر سوغات شیراز بوده است و من مطمئن هستم که همت عالی مسئولان در این زمینه کمک خواهد داد و نتیجه می گیریم بنابراین در خصوص شهر دانش بنیان و شهر اشتغال زا باید فکر کنیم.
وی گفت: به نظر بنده خیلی بیشتر از این ظرفیت‌ها را می توانید ایجاد کنید. هر جا نیاز به حمایت ملی بود می شود از طریق مجلس و نمایندگان محترم پیگیری کنیم ولی آنچه در شهر و استان باید انجام گیرد نباید معطل باشد.
آیت الله دژکام ادامه داد: برای پیشبرد امور استانی هر دو جهت مدیران بزرگوار و مسئولان  در مجلس و شورای شهر و در مجموعه مدیریت های فرهنگی و اداری استان دست به دست هم دهید و کار را پیش برید.