شهردار شیراز: مدیریت شهری، نگاه ترویجی به کاربردی کردن شعار سال دارد

شهردار شیراز: مدیریت شهری، نگاه ترویجی به کاربردی کردن شعار سال دارد

سید احسان اصنافی شهردار شیراز در دیدار نوروزی با  امام جمعه شیراز به افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: شهرداری شیراز در سه حوزه جهت ایام نوروز ۱۴۰۱ برای مجاورین سومین حرم اهل بیت (ع) ساکنین و مسافرین نوروزی برنامه ریزی کرده است.

به گفته او،در نوروز ۱۴۰۱ تلاش شده است تا جلوه ظاهری شهر شیراز در بهار، نمود داشته باشد و همانگونه که شهروندان لذت می‌برند، میهمانان هم از این فضا بهره‌مند باشند؛ همچنین در حوزه ترافیک، حمل و نقل عمومی در ایام عید به شهروندان ارائه خدمات می‌دهند.

شهردار شیراز اظهار کرد: چهار کمپ نوروزی به صورت کانکس و امکان برپایی چادر از جمله کمپ زیبا شهر، باغ جنت، پایانه مرحوم زهتاب زاده با امکانات ویژه دیده شده است، همچنین در ورودی‌های شهر، ستاد استقبال جهت راهنمایی مسافرین و میهمانان به مهمانسراها، هتل‌ها و کمپ‌ها مستقر است و توزیع نقشه شهر شیراز و ارائه لینک نرم افزار نقشه هوشمند شهر شیراز و سایت جامع خدمات نوروزی جهت نصب بر روی گوشی همراه به صورت پیامک در اختیار میهمانان قرار داده شده است.

او افزود: هر کسی در هر نقطه و جایگاه حقوقی و حقیقی متناسب با استعداد فعالیت خود، باید نسبت خود را با این شعار مشخص کند.

به گفته شهردار شیراز، مدیریت شهری شیراز می‌تواند نگاه ترویجی به کاربردی کردن شعار سال مبنی بر سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین داشته باشد.