مردم بوشهر نباید در کنار خلیج فارس با مشکلات اقتصادی روبه ‌رو باشند

مردم بوشهر نباید در کنار خلیج فارس با مشکلات اقتصادی روبه ‌رو  باشند

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: مردم بوشهر در کنار دریای خلیج فارس نباید با مشکلات اقتصادی روبرو باشند و باید با نگاه ویژه‌ای به این موقعیت نگریسته شود.

غلامحسین کرمی در مراسم اختتامیه کنگره یکصد و هفتمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری که با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیان کرد: اگر چه اشاره نکردن به اقدامات و خدمات نظام و دولت به استان بوشهر بی انصافی است اما این استان همچنان در زیرساخت‌ها مشکلات بسیاری دارد.

وی افزود: با وجود اینکه این استان با عنوان پایتخت انرژی کشور شناخته می‌شود، اما کاستی های بسیاری در زمینه زیر ساخت های مربوط به ملوانی و صیادی، کشاورزی، راه‌ها و بهداشت و درمان وجود دارد.

نماینده تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با همه اقدامات صورت گرفته اما کماکان ۲ مساله معیشت و اشتغال در سخنان مردم درباره مشکلاتشان شنیده می‌شود و باید برای حل این مسائل تلاش کرد.

کرمی گفت: شهرستان‌های دشتی و تنگستان برای هیچ کس ناشناخته نیست؛ تاریخ این منطقه مملو از افتخارات است و هیچ نقطه تاریکی در مبارزات مردمان و دلیرمردان آن دیده نمی‌شود.

وی افزود: تنگستان سرزمین مردان و زنان مقاوم است و مردم اینجا بدون کمک گرفتن از حکومت وقت و با گرفتن تکلیف از بزرگان دینی خود ایستاندند و به پیروزی رسیدند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر درباره سفر امروز رییس مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر نیز توضیح داد: در ابتدا درخواست شد که رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران کنگره شهید رئیسعلی دلواری به این استان سفر کند، اما بیان کرد که از این زمان بیشترین استفاده صورت گیرد و از این رو از برخی پروژه های مهم استان نیز بازدید کرد.