مدارس و دانشگاه‌های تهران یکشنبه تعطیل شدند

فعالیت ادارات و بانک ها با یک‌سوم ظرفیت

مدارس و دانشگاه‌های تهران یکشنبه تعطیل شدند

طبق مصوبه جلسه کمیته اضطرار هوای استان تهران برای روز یکشنبه ۲۵دی ماه ۱۴۰۱ به منظور پیگیری امورات اداری و اجرایی هم‌وطنان کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی با حضور یک سوم کارمندان دایر می‌باشد و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

قدرت‌الله شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در تشریح این خبر اظهار کرد: با عنایت به برودت سرما و کاهش محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از طرفی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز، ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت در روز یک شنبه فعالیت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: دستگاههای خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بیان کرد: کلیه سیستم های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی می بایست کاملا خاموش باشد.

شفیقی در خصوص فعالیت بانک‌ها بیان کرد: یک سوم تعداد شعب هربانک بعنوان شعب منتخب دراستان تهران ازساعت ۹صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می نمایند. در همین راستا اسامی شعب منتخب ازطریق سایت بانکها قابل مشاهده می باشد.

 وی در خصوص فعالیت مراکز آموزشی گفت: کلاس‌های کلیه مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل می‌باشد.
 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود همچنین، تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

شفیقی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است تمامی سیستم‌های گرمایشی مجتمع‌های خدماتی از جمله مجتمع‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاموش باشد.