لو رفتن دپوی 50 هزار لیتر سوخت قاچاق در پارسیان

لو رفتن دپوی 50 هزار لیتر سوخت قاچاق در پارسیان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده در یک باغ واقع در شهرستان پارسیان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پارسیان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی گازوییل قاچاق در یک باغ در سطح شهرستان پارسیان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی با تشکیل اکیپی از دریابانی بندرلنگه و عوامل انتظامی و آگاهی شهرستان به محل دپوی گازوییل قاچاق اعزام و مقدار 50 هزار لیتر گازوییل قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، خاطر نشان کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه قاچاق سوخت و کالا ضربه مهلکی را بر اقتصاد کشور وارد می‌کند و عزم پلیس در برخورد با باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی عزمی راسخ و جدی است، از شهروندان خواست به منظور برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص، در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.