قربانیان تیراندازی فردیس ۵ نفر شدند

قاتل فراری دستگیر شد

قربانیان تیراندازی فردیس ۵ نفر شدند

یک روز پس از تیراندازی خونین در فردیس کرج که در جریان آن ۶ نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفته و ۴ نفر از آنها جان خود را از دست دادند، یکی دیگر از مجروحان نیز در بیمارستان جان باخت تا شمار قربانیان این درگیری به ۵ نفر افزایش پیدا کند.

ساعت ۲۱ پنجشنبه ۲۱ مهرماه صدای تیراندازی در یکی از محله‌های فردیس کرج مأموران پلیس و امدادگران اورژانس را به آنجا کشاند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد یکی از ساکنان محله که از مدت‌ها قبل با همسایه‌اش دچار اختلاف و کشمکش بود با در دست داشتن یک کلت کمری به خانه آنها رفته و ۶ نفر را به گلوله بسته است.

زمانی که مأموران به محل حادثه رسیدند دقایقی از تیراندازی می‌گذشت و ۴ نفر شامل‌ ۲ خواهر و ۲ برادر بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده بودند و ۲ نفر دیگر نیز مجروح شده بودند.

در این شرایط همزمان با انتقال مجروحان به بیمارستان تلاش برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد. مجروحان حادثه دچار خونریزی و جراحت زیادی شده بودند و وضعیت یکی از آنها وخیم بود و کادر پزشکی همه تلاش خود برای نجات آنها را انجام داد اما یک روز بعد یکی از مجروحان جان خود را از دست داد تا تعداد قربانیان این حادثه به ۵ نفر افزایش پیدا کند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز با اعلام این خبر گفت:‌ یکی از مجروحان این حادثه همچنان در بیمارستان بستری است و تلاش‌ها برای نجات جان او ادامه دارد.

در عین حال، حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری استان البرز شامگاه شنبه در جمع اصحاب رسانه که در بستر مجازی صورت گرفت، از دستگیری عامل تیراندازی خونین فردیس خبر داد و گفت: این فرد که پس از اقدام به قتل متواری شده بود، با تلاش مستمر پلیس آگاهی استان البرز در کمتر از ۴۸ ساعت پس از قتل، در خانه یکی از اقوام خود در استان تهران شناسایی و بازداشت شد.

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه این حادثه خونین در شامگاه پنج شنبه شب، ۲۱ مهرماه در یکی از معابر اصلی فردیس اتفاق افتاده بود، افزود: در اثر اختلافات همسایگی بین دو همسایه، یکی از طرفین با استفاده از سلاح کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده و چهار نفر را به قتل رسانده و دو نفر دیگر را مجروح کرده بود که متاسفانه یکی از مجروحین نیز امروز جان باخت و تعداد کشته شدگان به پنج نفر افرایش یافت.