فارس در حوزه راه ها دچار عقب ماندگی تاریخی است

معاون استاندار فارس اعلام کرد

فارس در حوزه راه ها دچار عقب ماندگی تاریخی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: فارس دچار عقب ماندگی تاریخی در حوزه راه‌های اصلی است و هنوز ٢٠ پروژه اساسی در فارس ناتمام اند.

محمود رضایی ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان فارس بیان کرد: مدت زمان مسئولیت در میان مدیران بسیار محدود است و باید در این مدت زمان محدود نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم و بهبود وضعیت حوزه مسئولیت اقدام کرد.

وی اضافه کرد: شاخص‌های مدیریتی یکی از معیارهایی است که باید مورد توجه مدیران باشند از این رو باید زمینه افزایش معیارهای مدیریتی و توسعه خدمات را فراهم نمود.

معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: حوزه راه و شهرسازی بسیار حوزه وسیعی است و بخشی از فعالیت‌های این حوزه بین بخشی است و وظیفه مدیریت ارشد در این حوزه بسیار سنگین است.

رضایی ادامه داد: استفاده از نیروهای انسانی توانمند می‌تواند زمینه توسعه خدمات را فراهم نموده و کیفیت خدمت رسانی را در این بخش افزایش می‌دهد این در حالی است که همکاری میان دستگاه‌های مختلف می‌تواند مشکلات موجود در این بخش را کاهش دهد.

این مقام مسئول یادآور شد: عقب ماندگی تاریخی در حوزه راه‌های استان فارس وجود دارد و ٢٠ پروژه در حوزه راه‌های اصلی در فارس وجود داشته و ناتمام مانده است لازم به ذکر است استان دارای ٢٠ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستای است و باید این مسیرها حفاظت و مرمت شود.

وی در خصوص موضوع مسکن بیان کرد: بیش از نیمی از اراضی مورد نیاز برای ٢۶٠ هزار واحد مسکن نهضت ملی در نظر گرفته شده است و تاکنون نیمی از آن بدون زمین است این در حالی است که هم افزایی دستگاه‌های مختلف می‌تواند مشکل استان در زمینه مسکن ملی را برطرف کند.

به گفته این مقام مسئول تمامی روستاها و شهرهای استان نیازمند طرح هادی و طرح‌های توسعه‌ای هستند از این رو باید طرح‌های مناسب برای این مناطق در نظر گرفته شده تا مشکلات موجود در توسعه شهرها برطرف گردد.