مصدومیت عجیب سردار در آستانه بازی با سنگال!

مصدومیت عجیب سردار در آستانه بازی با سنگال!
دیروز در عکس های مخابره شده از تمرین تیم ملی اثری از سردار آزمون نبود

خبرگزاری فارس دقایقی پیش در خبری اعلام کرده که سردار آزمون مصدوم شده و به بازی با سنگال نمی‌رسد، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی این مصدومیت را مرتبط با حواشی شب گذشته سردار آزمون می‌دانند. ادعایی که نمی‌توان درباره صحت آن اطمینان داشت. تیم ملی جمعه گذشته موفق شد اروگوئه را با یک گل شکست دهد و حالا به درخشش در جام‌جهانی امیدوار است.

لازم به ذکر است، در ساعت انتشار این خبر، پیج سردار آزمون در دسترس نیست.

سایت ورزش سه هم در این باره نوشت: غیبت سردار آزمون در تمرین دیروز تیم ملی با توجه به اینکه در بازی با اروگوئه مصدوم نشده بود موجب بروز شایعاتی در فضای مجازی شد اما بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی در اتریش این بازیکن دیروز با نظر کادر پزشکی تیم ملی به مرکز فیزیوتراپی رفت تا تمرینات اختصاصی پشت سر بگذارد.

استراحت و عدم حضور در تمرین گروهی و حضور در سالن فیزیوتراپی نظر گروه پزشکی تیم ملی بعد از بازی با اروگوئه بود و امروز قرار است سردار آزمون در آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با سنگال حاضر شود. بعید است او در این دیدار در ترکیب ثابت تیم ملی قرار گیرد و از قرار معلوم مهدی طارمی از ابتدا بازی خواهد کرد.

در فاصله کمتر از دو ماه مانده به جام جهانی به یکباره شایعاتی درباره احتمال کنار گذاشته شدن سردار آزمون از تیم ملی به گوش می رسد. ماجرایی که اصلا فنی نیست و به نوشته‌های مجازی اخیر او برمی‌گردد.

گفتنی است روز گذشته سردار آزمون با انتشار مطلبی در اینساگرام از اعترضات مردم حمایت کرده بود.