عکس| شاهکار جدید ایران خودرو؛ ۲۰۷ با داشبورد ۲۰۶!

ایران خودرو قرار است بعد از ۲۱ سال تولید پژو ۲۰۶ را متوقف کند اما این شرکت به راحتی از ۲۰۶ دل نمی کند و ۲۰۷ تیپ ۵ را با داشبورد پژو ۲۰۶ عرضه می کند!

عکس| شاهکار جدید ایران خودرو؛ ۲۰۷ با داشبورد ۲۰۶!

در ادامه‌ فرایند توسعه محصولات، پس از پژو ۴۰۵ و سمند، این بار نوبت به پژو ۲۰۶ رسیده و ما به زودی با این هاچ‌بک محبوب پس از ۲۱ سال خداحافظی خواهیم کرد. طبق گفته ایران‌خودرو، پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ و ایکو TF۲۱ محصولات جایگزین پژو ۲۰۶ هستند.

در ادامه، ایران‌خودرو امروز از پژو ۲۰۷ تیپ ۵ رونمایی کرد. تنها تفاوت این تیپ از ۲۰۷ با سایر تیپ‌ها، در امکانات و تریم داخلی آن است. به نظر می‌رسد تریم داخلی ۲۰۷ تیپ ۵ دقیقا همان چیزی است که در ۲۰۶ می‌دیدیم که بسیار عجیب به نظر می‌رسد؛ انگار ایران‌خودرو نمی‌خواهد به راحتی از پژو ۲۰۶ دل بکند!

امکانات این نسخه عبارتند از: کیسه هوای راننده و سرنشینان جلو، تهویه اتوماتیک، شیشه بالابر جلو و عقب برقی، دیلایت، تنظیم ارتفاع چراغ جلو، ترمز دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب و... .

موتور ۱.۶ لیتری که TU۵ نام دارد در این تیپ هم حضور دارد و ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. با خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ و معرفی تیپ جدید پژو ۲۰۷،احتمالا تغییراتی در بازار این دو خودرو و قیمت آنها رخ دهد.