عاملان درگیری دسته جمعی در سرچهان فارس دستگیر شدند  

عاملان درگیری دسته جمعی در سرچهان فارس دستگیر شدند    

جانشین فرمانده انتظامی سرچهان عنوان کرد: ۶ نفر از عاملان درگیری دسته جمعی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ تیمور کاظمی روز یکشنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در روستای امام زاده ابوالقاسم، ماموران انتظامی سریعاً به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در صحنه و بررسی میدانی مشخص شد افرادی به دلیل اختلافات قبلی اقدام به نزاع و درگیری دسته جمعی، ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان کرده‌اند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان تصریح کرد: در این راستا ۶ نفر از عوامل اصلی درگیری دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
کاظمی گفت: افرادی که به جای تمکین از قانون، به هر نحو بخواهند قانون شکنی و امنیت و آسایش مردم را سلب کنند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان سرچهان در ۲۱۶ کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.

دستگیری عامل شرارت در شهرستان بیضا

فرمانده انتظامی شهرستان بیضا هم عنوان کرد: یکی از اراذل و اوباش و عامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمود نجفی روز یکشنبه در این باره گفت: در راستای برخورد با ترویج شرارت و خشونت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بیضا یکی از اراذل و اوباش که در شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر شرارت با اسلحه سرد کرده بود، شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی، متهم مورد نظر با اقدامات فنی و اطلاعاتی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیضا با بیان اینکه متهم ضمن تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، تأکید کرد: پلیس با اشرافیت کامل و رصد شبکه های اجتماعی با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هرگونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند.

بیضا در فاصله ۵۰ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.