شیراز میزبان نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

شیراز میزبان نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو
نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو از چهارم تا هفتم مردادماه به میزبانی شهر شیراز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار می‌شود.

علی فرهادی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس در نشست خبری گفت: در برگزاری نمایشگاه ها، علاوه بر حمایت از شرکت کنندگان کشوری، حمایت از فعالان استانی را مد نظر قرار می‌دهیم.

او افزود: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز فردا افتتاح می‌شود و در فضایی به متراژ ۱۲ متر مربع و با مشارکت ۱۷ استان برپا خواهد شد.

فرهادی گفت: صنعت خودرو از اهمیت ویژه برخوردار است و از صنایع مهم جهان است و در روابط بین الملل، مباحث مختلف اقتصادی و سیاسی موثر است و طراحی و پلتفرم و قطعه سازی در این حوزه حائز اهمیت ویژه است.

فرهادی عنوان کرد: در قطعه سازی اگر به کیفیت لازم برسیم شاهد حفظ و ارتقای رقابت در بازار خودرو موفق و شاهد رشد و شکوفایی این صنعت به عنوان صنعت مادر خواهیم بود.

او گفت: در این صنعت باید شاهد رقابت آزاد و عملکرد بخش خصوصی باشیم و مشتری بر اساس قیمت، کیفیت و محصول مناسب در صنعت خودرو باید حق انتخاب داشته باشد و همچنین در حوزه بین الملل و داخلی با رعایت این معیار‌ها در صنعت خودرو حرفی برای گفتن داشته باشیم.