سرمربی ولز: چمدان‌های‌مان را برای یک ماه می‌بندیم!

سرمربی ولز: چمدان‌های‌مان را برای یک ماه می‌بندیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ از انگیزه بالای تیمش برای حضور در این رقابتها خبر داد.

 راب پیج در پی اعلام فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ولز برای شرکت در جام جهانی 2022 اظهار داشت: ما حتماً چمدانهای خود را برای سفر یک ماهه به جام جهانی 2022 میبندیم. ما از راهیابی به تورنمنتهای بزرگ لذت میبریم و همیشه در فوتبال فشار وجود دارد. من میخواهم تیم ملی فوتبال ولز علاوه بر جام جهانی 2022 واجد شرایط برای بازی در یورو 2024 هم بشود. بنابراین یک چشم ما به جام جهانی است و چشم دیگرمان به بازیهای ماه مارس خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز درباره دیدار حساس تیمش برابر انگلیس در جام جهانی 2022 اظهار داشت: ما با افتخار به آنجا میرویم، اما قرار نیست اعداد را بسازیم. ما برای رقابت به قطر میرویم. برابر هر تیمی که قرار بگیریم احترامی را که شایستهاش است، خواهیم گذاشت. در واقع ما بازی به بازی پیش میرویم.

راب پیج سپس با اشاره به حضور گرت بیل در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ولز گفت: وقتی بیل را داشته باشید او در لحظههای بزرگ بازیهای بزرگ برای شما مفید خواهد بود. شاید در مدت زمان اخیر خیلی بازی نکرده باشد، اما سن او برای من مهم نیست. این دو موضوع مرا نگران نمیکند. بیل بارها ثابت کرده است وقتی پیراهن ولز را میپوشد برای تیمش صرفنظر از مدت زمان حضور در زمین کار میکند. هرگز هم هیچ بحثی درباره قرار نگرفتن نام بیل در فهرست نهایی ولز برای جام جهانی 2022 وجود نداشت.

ولز در گروه B جام جهانی 2022 با تیمهای ملی ایران، انگلیس و آمریکا رقابت خواهد کرد.