ستون ناپایدار حسینیه کاظمین دزفول ایمن‌سازی شد

ستون ناپایدار حسینیه کاظمین دزفول ایمن‌سازی شد
یکی از ستون‌ها در اثر نشت آب، نشست کرده بود

مدیر منطقه ۲ شهرداری دزفول با اشاره به فرورفتن ستون نمای حسینیه کاظمین این شهر در زمین به دلیل نشت آب گفت: این ستون با کمک دستگاه‌های خدمات رسان به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ایمن سازی شده است.

محمد مهرآفرین با تشریح اقدامات انجام شده برای رفع خطر ستون نشست کرده حسینیه کاظمین دزفول افزود: عوامل بازرسی منطقه ۲ حین گشت زنی در سطح منطقه، ساعت ۱۵ امروز متوجه نشست ستون‌های سایه بان جلوی حسینیه کاظمین واقع در خیابان شریعتی حدفاصل خیابان‌های امام خمینی (ره) و آفرینش شدند.

وی ادامه داد: تمام نیروهای مربوطه از قبیل HSE و واحد فنی شهرداری به محل اعزام و متوجه شدند یکی از ستون‌ها در ضلع شرقی در اثر نشت آب، حدود یک متر و نیم نشست کرده است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری دزفول با بیان اینکه این نشست باعث فرو رفتن باجه تلفن در کنار ستون شده بود، اظهارداشت: از تمام دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق، آب و گاز برای حضور در محل دعوت شد که به دلیل نشت آب، ابتدا شیر اصلی آب و سپس برق و شبکه گاز منطقه قطع شد.

مهرآفرین بیان کرد: بعد از رفع خطر برق و گاز اقدام به تثبیت ستون کردیم تا از نشست تمام ستون جلوگیری شود بعد از این به آرامی اقدام به سبک سازی ستون کردیم.

وی افزود: متاسفانه سایه بان به دلیل بی‌توجهی ساکنان به ساختمان حسینیه متصل شده که این موضوع، کار را دشوار کرده بود از این رو قرار شد با بیل مکانیکی، سازه سبک سازی و با برش هوا و گاز، آهن آلات برش زده شوند تا آسیبی به سازه وارد نشود.

مدیر منطقه ۲ شهرداری دزفول بیان کرد: به احتمال زیاد تا چند ساعت دیگر، شهرداری در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات رسان منطقه را ایمن سازی کند تا مشکلی برای سازه های اطراف و شهروندان ایجاد نشود.

وی در پایان از پیگیری‌های دادستان، فرماندار و تمام روسای دستگاه‌های خدمات رسان قدردانی کرد.

حسینیه کاظمین دزفول در مرکز شهر و یکی از نقاط پرتردد واقع شده است.