ساماندهی مشاغل محدوده دروازه کازرون با افتتاح بازار پروتئین

ساماندهی مشاغل محدوده دروازه کازرون با افتتاح بازار پروتئین

شهردار شیراز در بازدید از مجتمع بازار بزرگ پروتئین خواستار تسریع در راه اندازی این بازار شد.

به گفته اسدی، پروژه بازار بزرگ پروتئین که در خیابان کارگر شیراز واقع شده، برای اجرای ساماندهی مشاغل در این کلانشهر است.

شهردار شیراز با تصریح بر مصوبات شورای اسلامی شهر، بر فعالیت مستمر برای پایان رساندن این پروژه در زمان پیش‌بینی شده تأکید کرد.

اسدی پروژه بازار پروتئین را شاخص و نقطه محرکی برای بخش خصوصی ذکر و بیان کرد: شهرداری شیراز این پروژه را در محلی کم‌برخوردار انجام داده است.

این مقام ارشد شهری گفت: اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و سرمایه‌گذاری باعث تحول و پیشرفت دروازه کازرون و خدمت‌رسانی به مردم و شهروندان این منطقه شده است.

مدیریت شهری شیراز در ادامه بازدید‌های پنجشنبه‌های عمرانی شیراز از محل پردازش و دفع پسماند شهرداری در منطقه برمشور هم بازدید کرد.

شهردار کلانشهر شیراز در این بازدید اظهار کرد: استفاده از روش‌های نوین و فرهنگ‌سازی تفکیک از مبدأ مهمترین اقداماتی هستند که در این زمینه باید انجام شوند که در یک دوره پنج‌ساله فرهنگ‌سازی و آموزش در این حوزه دو برابر شود.

روح‌الله خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز هم در این بازدید از پیش‌بینی و بکارگیری مشاور در بودجه سال آتی برای اجرای طرح‌های جدید در محل پردازش و دفع مهندسی و بهداشتی پسماند شهرداری شیراز در منطقه برمشور خبر داد.

محل پردازش و دفع مهندسی و بهداشتی پسماند شهرداری شیراز در منطقه برمشور با وسعتی بیش از ۱۵۰۰ هکتار مشتمل بر خطوط پردازش و تفکیک صنعتی پسماند، کارخانه تولید کود آلی، صنایع تبدیلی، کارخانه بیوگاز، سلول‌های دفن مهندسی و بهداشتی پسماند عادی و پزشکی، بیش از ۸۰۰ هکتار فضای سبز پیرامونی، لاگون‌های مدیریت و تصفیه تبخیری شیرابه و بزرگترین آزمایشگاه تخصصی پسماند است.