ساعت شروع مدارس و ادارات کهگیلویه و بویراحمد طی هفته پیش رو تغییر کرد

ساعت شروع مدارس و ادارات کهگیلویه و بویراحمد طی هفته پیش رو تغییر کرد

ساعت شروع به کار مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد طی هفته پیش رو تغییر کرد.

«سید ولی موسوی»، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات این خبر گفت: با توجه به کاهش دما، سرما، برودت هوا و یخبندان، مدارس مقاطع مختلف، همه شهرستان‌ها و مناطق این استان طی هفته پیش رو و از روز شنبه ۲۴ دی ماه تا چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱از  ساعت ۸ و ۳۰دقیقه شروع خواهد شد.

تغییر ساعت شروع بکار ادارات کهگیلویه و بویراحمد در پی سرما و یخبندان

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعت شروع به کار ادارات این استان طی هفته پیش رو به علت برودت هوا، سرما و یخبندان خبر داد.

علیرضا نیکروز در خصوص جزئیات این خبر گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران استان که امروز جمعه برگزار شد ساعت شروع به کار  ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه ۲۴ دی ماه تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی بیان کرد: در خصوص روز پنجشنبه هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.

گفتنی است که طبق گزارش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد طی امروز جمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱، دمای هوای شهر یاسوج مرکز این استان منفی ۱۰.۸ درجه سانتیگراد بوده است. همچنین دمای هوای شهر مارگون و سی سخت به ترتیب منفی ۹.۷ و منفی ۹ بوده است.

لازم به ذکر است که دمای هوای شهر دهدشت، گچساران لنده و لیکک که از مناطق گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد هستند به ترتیب هست دهم درجه سانتیگراد، ۲.۲درجه سانتیگراد، ۴درجه سانتیگراد و ۵.۷ درجه سانتیگراد بوده است.