ریزش گسترده قیمت ها در بازار خودرو

ریزش گسترده قیمت ها در بازار خودرو

در ۲۴ ساعت گذشته ریزش قیمت ها در بازار خودرو شدت بیشتری گرفته است و موجب به کاهش قیمت خودروهای پراید، پژو، تیبا و کوییک شده است.

در ۲۴ ساعت گذشته ریزش قیمت ها در بازار خودرو شدت بیشتری گرفته است به طوری که پراید ۱۱۱ از ۱۸۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۷ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز از ۱۷۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۲ میلیون تومان رسیده است و در این بین پراید ۱۳۲ نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پرایدهای ۱۵۱ نیز در این مدت از کاهش قیمت ها در امان نبودند به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ از ۱۶۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو مدل پارس سال ۱۴۰۰ از ۲۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۷۸ میلیون تومان رسیده است و در بین خودروهای تیبا نیز تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در این مدت یک میلیون تومان ارزان شدند و به ترتیب ۱۷۵ و ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خوردند.

خودروهای کوییک نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبودند و ریزش قیمت ها را تجربه کردند به طوری که کوییک دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۸۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۷ میلیون تومان رسیده است.