روند اجرای طرح های عمرانی مشترک بین استان های بوشهر و فارس بررسی شد

روند اجرای طرح های عمرانی مشترک بین استان های بوشهر و فارس بررسی شد

استاندار بوشهر گفت: در نشست مشترک با مدیران استان های بوشهر و فارس و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی روند اجرای طرح های عمرانی مشترک بین استان های یادشده بررسی و بر لزوم سرعت بخشی در تکمیل آنها تاکید شد.

احمد محمدی زاده روز سه شنبه در حاشیه این نشست اعلام کرد: در این نشست که با حضور نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، اعضای مجمع نمایندگان استان های بوشهر و فارس و معاونان استاندار برگزار شد در ارتباط با مشارکت پتروشیمی ها و هلدینگ های نفتی و ایجاد کنسرسیومی از شرکت های بزرگ کشور در پروژه های مهم بویژه پروژه های آزاد راه بوشهر - شیراز بحث و تبادل نظر شد.

وی یادآورشد: عزم دولت سیزدهم بر عمران و آبادانی سراسر کشور جزم است و همه باید در این مسیر نهایت توان خود را به کار گیریم.

استاندار بوشهر اظهارداشت: در این جلسه، طرح ها و پروژه های مهمی که بین ۲ استان مشترک است مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گرفت و مقرر شد برای تکمیل آنها همه ظرفیت ها بکار گرفته شود.

محمدی زاده گفت: نیکزاد نایب رئیس اول مجلس، نمایندگان استان های بوشهر و فارس در مجلس شورای اسلامی و محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز در این جلسه مطالب و دغدغه های خود را مطح کردند که امید است خروجی جلسه منجر به سرعت بخشی در تکمیل پروژه ها شود.

وی افزود: تکمیل بزرگراه شیراز - بوشهر و راه آهن شیراز - بوشهر - عسلویه از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.