روز خوب فجر باز هم برد نداشت

روز خوب فجر باز هم برد نداشت

علي جمشيدپور - خبرجنوب / در دومين بازي از نيم فصل دوم ليگ برتر ايران فجرشهيد سپاسي ميزبان صنعت نفت آبادان بود.

اين ديدار كه در هواي مطبوع شيراز در ورزشگاه حافظيه برگزار شد با نتيجه تساوي صفر بر صفر به پايان رسيد. فجر سپاسي كه با خريدهاي نيم فصل خود تغييراتي را در تيم خود احساس مي كرد در نيمه اول با برتري نصفه و نيمه مقابل صنعت نفت با نتيجه مساوي صفر بر صفر به رختكن رفت.

در دقيقه ٨ با همكاري زيباي وكيا و دانا و نفوذ يوسف وكيا از كنار زمين و سانتر بر روي دروازه نفت، شهرام گودرزي در موقعيت تك به تك موفق نشد دروازه نفت را باز كند.

احمد زنده روح كه امروز با آزادي عمل بيشتري بازي مي كرد در دقيقه ١٢ با يك شوت سركش از پشت محوطه جريمه با واكنش فرزين گروسيان به كرنر رفت.

نيمه دوم هم با برتري تقريبي زردپوشان شيرازي آغاز شد.

در دقيقه ٥٤ ميثم تهي دست مدافع صنعت نفت براي دفع سانتر احمدزنده روح يك ضربه سر به سمت دروازه خودشان زد كه نزديك بود منجر به گل به خودي شود.

دقيقه ٦٢ شهرام گودرزي با يك حركت تكنيكي انفرادي موجبات يك خطاي پشت محوطه جريمه را فراهم كرد كه اين بار حميد نعمتي با شوتي سركش فرزين گروسيان را به واكنش واداشت تا باز هم فجر در امر گل زني ناموفق ظاهر شود.

در دقيقه ٧٥ با فشارهاي زرد پوشان شيرازي باز هم فجر صاحب يك ضربه پشت ١٨ شد كه احمدزنده روح موفق نشد دروازه نفت را با شوت زيبايش باز كند.

در دقيقه ٨٥ مجددا زنده روح خود را در يك موقعيت شوت زني عالي قرار داد اما با يك شوت ضعيف نتوانست دروازه نفت را تهديد كند تا اين بازي با نتيجه مساوي صفر بر صفر و برتري كاملا محسوس تيم فجر به پايان برسد.

در حاشیه

*علیرضا منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد وضعیت زمین حافظیه به اندازه ای معترض بود که در اوایل بازی با بیان این جمله که « بچه درسته اما زمین خرابه » در تلاش بود تا نشان دهد که اگر وضعیت زمین مساعد بود می توانست نتیجه ای بهتر بگیرد، در حالیکه تیم فجر بازیش را بر روی زمین دنبال می کرد. منصوریان حتی در کنفرانس خبری بعد از بازی هم با گفتن این مطلب به خبرنگاران که « هر سئوالی را پاسخگو هستم غیر از مسائل فنی » همچنان بر عدم وجود موارد فنی در تیم خود به خاطر شرایط بد زمین تأکید داشت.

*موردی که مدت هاست در ورزشگاه حافظیه به چشم می خورد شرایط نا به سامان جایگاه خبرنگاران است. این مکان که باید وضعیتی در خور شأن قلم به دستان عرصه رسانه داشته باشد متأسفانه با کمبود امکاناتی همچون صندلی های مناسب، سیستم گرمایشی، اینترنت و ... مواجه است. شایان ذکر است که چندین بار با مسئولین در این باره صحبت شده است اما انشاالله عدم اعتراض خبرنگاران که از حجب و حیا و خویشتن داری این عزیزان عرصه فرهنگ و رسانه نشأت می گیرد باعث نشود تا مورد کم لطفی مسئولین امر قرار بگیرند.

 ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، رضا علیاری،سیروان قربانی (63_محمدرضا خدری)، یوسف وکیا، احمدرضا زنده روح، حمید نعمتی، دانیال کردستانی (88_میلاد کمندانی)،فرزان دانا، شهرام گودرزی (74_رضا آقابابایی) و علی فاتح (63_محمد کاظمی).

سرمربی: علی اصغر کلانتری

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، میثم تهیدست، رضا یزداندوست، امید خالدی، فاخر تهامی، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری (83_مهدی حنفی)، حسن بیت‌سعید (83_محمدرضا غبیشاوی)، مهدی ممی‌زاد، رضا جبیره (73_امیرحسین فرهادی) و عباس بوعذار (60_شروین بزرگ).

سرمربی: علیرضا منصوریان

عکاس: مهدی آراسته