راه‌آهن شیراز ـ گل‌گهر به مناقصه گذاشته می‌شود

راه‌آهن شیراز ـ گل‌گهر به مناقصه گذاشته می‌شود

نماینده شیراز و زرقان در مجلس در مورد آخرین پیگیری‌ها در خصوص خطوط ریلی نیز گفت: راه‌آهن شیراز ـ گل‌گهر به مناقصه خواهد رفت و دو قطعه راه آهن شیراز ـ بوشهر نیز در مناقصه است.

مجلس ابراهیم عزیزی در همایش اعضای شوراهای اسلامی محلات شیراز که در سالن همایش‌های شورا برگزار شد، ضمن اشاره به عملکرد مجلس در سه حوزه ملی، استانی و شهری اظهار داشت: امروز در حالی از کمربندی شیراز صحبت می‌کنیم که اصفهان رینگ چهارم کمربندی خود را احداث می‌کند.

وی افزود: رایزنی‌ها برای احداث کمربندی جنوب و شمال شرق در حوزه ملی انجام شده اما این شورای شهر و شهرداری شیراز است که باید سریعاً در این خصوص تصمیم بگیرند.

نائب‌ رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با تلاشی که شورا و شهرداری انجام می‌دهد، شاهد تسریع در انجام این پروژه مهم باشیم چراکه کمربندی جنوب شیراز امروز یک قتلگاه شده است.

وی در ادامه با اشاره به آخرین اقدامات در حوزه آب گفت: تخصیص 400میلیون متر مکعب آب از خلیج فارس به استان فارس از اقدامات خوب بوده است که علی رغم سنگ‌اندازی‌ها در حال انجام است.

نایب‌ رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتقال آب از سد تنگ سرخ بشار و سد درودزن نیز در دست اقدام است که در مجموع نیاز شهرستان شیراز به خوبی برطرف خواهد شد.