رادیو جام‌جهانی افتتاح شد

رادیو جام‌جهانی افتتاح شد
رادیو جام جهانی به مدت یک ماه فعالیت خواهد کرد

همزمان با آغاز بازی‌های جام‌جهانی و در راستای تحقق سیاست‌های رسانه‌ ملی «رادیو جام‌جهانی» در ساختمان شهدای رادیو افتتاح شد. رادیو جام‌جهانی به عنوان یک رادیوی فصلی روی موج اف ام و فرکانس ۹۵.۵ مگاهرتز رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را به طور ویژه‌ای پوشش خواهد داد.

مراسم افتتاح «رادیو جام‌جهانی» با حضور علی بخشی‌زاده معاون صدا، مهدی آذر مکان مدیر رادیو جام‌جهانی، مریم کاظمی‌پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، مهدی کشاورز مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و رضا شجیع رئیس حوزه ریاست مناطق آزاد کیش و همچنین تعدادی از پیشکسوتان، گویندگان و گزارشگران ورزشی رادیو ورزش همچون مسعود اسکویی، خسرو والی‌زاده، علی شاکری، اکبر ارمنده و سعید میرزا شفیع برگزار شد.

معاون صدای رسانه ملی در این مراسم بیان کرد: رسانه ملی به عنوان رسانه پیشرو با تمامی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی همیشه در حال برنامه‌ریزی و تدارک وسیعی برای پاسخ به نیاز مخاطبانش است. سازمان صدا و سیما برای بزرگترین رویداد ورزشی در سطح جهان نیز برنامه‌های گسترده‌ای را پیش‌بینی کرده است و رادیو همانند گذشته در این حوزه بسیار فعال ورود کرده است. در این راستا شبکه های رادیویی با ۵۱۸ برنامه و ۲۷ عنوان به مدت ۴۷۰ ساعت و بیست و پنج دقیقه به استقبال جام جهانی فوتبال می روند.

بخشی زاده تصریح کرد: رادیو جام جهانی نیز به مدت یک ماه و به صورت ۲۴ ساعته تمامی مسابقات این رویداد بزرگ ورزشی را توسط گزارشگران مجرب رادیو به صورت زنده گزارش خواهد کرد. نوع مخاطبین و تعداد علاقه‌مندان به فوتبال مثال زدنی است و رادیو هم مثل همیشه خود را در مقابل مخاطبانش مسئول می‌داند و امیدواریم خبرهای بسیار خوبی از طریق این رادیو به گوش مردم شریف ایران برسد. همچنین طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان، عملکرد رادیو ورزش در بین رادیوهای تخصصی مثال زدنی است و با توجه به ویژگی‌های رادیو ورزش، برنامه‌های این شبکه در زمان برگزاری جام‌جهانی در ساختارهای مختلف رادیویی با ریتمی شاد و پر نشاط تقدیم مخاطبان خواهد شد.

معاون صدای رسانه ملی در ادامه به توضیح درباره جزییات ویژه برنامه‌های شبکه‌های رادیویی در زمان برگزاری جام‌جهانی فوتبال پرداخت و در پایان با اشاره به قابلیت‌های فردی و تیمی بازیکنان تیم ملی ایران و سرمربی‌گری نوآورانه کارلوس کی‌روش برای این تیم آرزوی موفقیت و سرافرازی کرد.