دولت با واگذاری نهایی مالکیت هفت‌تپه به نیشکر خوزستان موافقت کند

دولت با واگذاری نهایی مالکیت هفت‌تپه به نیشکر خوزستان موافقت کند
فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد

نماینده شوش در مجلس اظهار کرد: در نشست اخیر نمایندگان خوزستان با معاون اول رئیس جمهور یکی از موضوعاتی که بنده مطرح کردم، انتقال مالکیت نهایی شرکت نیشکر هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان بود.

به گزارش مهر، محمد کعب عمیر گفت: این روزها شرکت نیشکر هفت تپه روزهای خوشی را سپری می‌کند و این امر نشان می‌دهد که واگذاری این مجموعه بزرگ به شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان کار درستی است.

نماینده شوش و کرخه در مجلس افزود: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در برنامه‌ریزی مناسب همه اراضی آسیب دیده شرکت هفت‌تپه را احیا کرد و سطح کشت نیشکر در مزارع این شرکت را افزایش داد.

کعب عمیر تصریح کرد: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

نماینده شوش و کرخه در مجلس بیان کرد: برای اینکه شاهد روزهای طلایی در شرکت نیشکر هفت تپه باشیم و همچنین خاطرات تلخ گذشته این شرکت فراموش شود از دولت انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال نهایی مالکیت این مجموعه بزرگ به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.

وی یادآور شد: فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی در این مجموعه بزرگ شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان خواهیم بود.