دوئل همسایه‌های لیگ در اهواز

تاوارس و اشکش به دنبال اثبات خود

دوئل همسایه‌های لیگ در اهواز
آغاز هفته چهاردهم لیگ بیست و دوم

نمایندگان خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند.

هفته چهاردهم لیگ بیست و دوم از امروز نهم دی ماه آغاز می شود که نفت مسجدسلیمان و فولاد به ترتیب از ساعت ۱۵ و ۱۷ در خانه از آلومینیوم اراک و هوادار پذیرایی می کنند و نفت آبادان از ساعت ۱۴ در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

ذوب آهن - نفت آبادان

نفتی ها با شکست در دقایق پایانی مقابل استقلال به بازی با ذوب آهن رسیده اند. نفت پیش از این نیز در بازی با نساجی به یک برد خوب رسیده بود و علی رغم شکست برابر استقلال اما نمایش زیبای این تیم در دو بازی اخیر نشان می دهد، تاوارس نفت را متحول کرده است. نفت با انگیزه امروز رو در روی ذوب آهنی قرار می گیرد که با تارتار تیم جنگنده ای بوده و به راحتی تسلیم نمی شود. به نظر می رسد امروز دو تیم بازی آسانی نخواهند داشت.

نفت مسجدسلیمان- آلومینیوم اراک

نفت با اشکش سرمربی جدید خود به دنبال یافتن مسیر جدید برای جدایی از قعر جدول و شکست های سنگین است. شکست هایی که هفته گذشته پس از بازی با سپاهان باعث شد اشکش سه بازیکن را کنار بگذارد. نفتی ها که به نظر می رسد برای برد برابر آلومینیوم همدل شده اند، در صورت کسب سه امتیاز بازی و لغزش رقبای شان می توانند سه پله در جدول صعود داشته باشند. البته حریف اراکی تیم نفت که سرسخت بوده و در رده هشتم جای دارد نیز به دنبال برد و صعود در جدول است.

فولاد- هوادار

شاگردان نکونام که تا پیش از تعطیلات لیگ برای جام جهانی امتیازات زیادی را از دست دادند، بعد از تعطیلات توانسته اند در دو بازی به چهار امتیاز برسند و به نظر می رسد موتور فولاد برای رسیدن به موفقیت های بیشتر روشن شده است. فولاد امروز پذیرای هواداری است که با سه امتیاز کمتر پشت سر این تیم در رده یازدهم قرار دارد. این بازی با توجه به همسایگی دو تیم در جدول و اهمیت کسب سه امتیاز برای دو تیم می تواند تماشایی باشد.