دوئل تماشایی

تقابل نکونام و استراماچونی در لیگ قهرمانان آسیا

دوئل تماشایی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الغرافه می رود.

 فولاد که با هدایت سرمربی جوان خود برای دومین سال متوالی است، پا به لیگ قهرمانان آسیا می گذارد، از ساعت ۲۱:۴۵ امشب باید در جده عربستان با الغرافه تیم استراماجونی، سرمربی نام آشنا برای ایرانی ها دیدار کند.

الغرافه که تا به امروز ۱۰ بار توانسته به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، در این فصل با هدایت آندره‌آ استراماچونی برای درخشش امیدوارتر است و پس از غیبت طولانی در لیگ قهرمانان آسیا، می خواهد مقتدر و قوی نشان داده و از مرحله گروهی نیز صعود کند؛ گروهی که هم سرمربی ایتالیایی الغرافه و هم نکونام معتقدند سخت ترین و قوی ترین گروه این دوره از لیگ قهرمانان آسیا است.

فولاد هم که تاکنون پنج بار مسافر آسیا شده است، امسال برای موفقیت در آسیا، انگیزه دو چندان دارد. این تیم برخلاف فصل گذشته که با دست بسته و تعداد بازیکنان محدود به آسیا رفت، برای این دوره از رقابت ها با بازیکنان باتجربه و سرشناس تری پا به جده عربستان گذاشته است. بازیکنانی که تجربه آنها می تواند برگ برنده جواد نکونام در مرحله گروهی و صعود آنها به مرحله بعدی باشد. سرمربی جوان هم اعلام کرده که از سال گذشته درس گرفته‌ و آماده‌اند که از اشتباهات قبل درس بگیرند و به موفقیت برسند. نکونام این را هم گفته که امسال، سال متفاوتی برای فولاد خواهد بود و می‌جنگند تا موفق شوند.

تقابل نکونام و استراماچونی که شناخت خوبی از تفکرات هم دارند، می تواند در نوع خود جالب و دیدنی باشد. ضمن اینکه حضور سعید عزت اللهی ملی پوش ایران و شیخ دیاباته بازیکن سابق استقلال در الغرافه نیز می تواند برای جذابیت های این بازی بیفزاید و احتمالا این دیدار از تماشایی ترین بازی های مرحله گروهی لقب خواهد گرفت.

سپاهان هم در گروه دیگر از ساعت ۲۱:۴۵ امشب به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.