درگیری دسته‌جمعی در بیمارستان امام (ره) آباده

بازداشت ۳ نفر از اراذل و اوباش

درگیری دسته‌جمعی در بیمارستان امام (ره) آباده

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری ۳ نفر از اراذل واوباش که با ایجاد درگیری دسته جمعی در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده بودند خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری دسته جمعی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان آباده توسط چند نفر اراذل و اوباش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که ۳ نفر از اراذل و اوباش پس از درگیری در سطح شهر برای معالجه به بیمارستان آباده مراجعه می‌کنند و در آن مکان نیز با هم درگیر و اقدام به قدرت نمایی با چاقو، فحاشی به کادر درمان، اخلال در نظم، رعب و وحشت برای دیگر بیماران و همچنین خسارت به اموال بیمارستان می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده بیان کرد: با عنایت به نارضایتی شهروندان از تحرکات و اقدامات مخلانه افراد مذکور و انتشار آن در فضای مجازی، موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ مسعودی  افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند محل اخفتا متهمان را شناسایی و هر ۳ اراذل و اوباش را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند، اضافه کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه اوباشگری و اخلال در امنیت را به هیچکس نمی‌دهد و با کسانی که بدون توجه به قانون امنیت شهروندان را مختل کنند به شدت برخورد خواهد کرد.