در فارس هیچ پروژه نیمه تمام و ناقص نباید افتتاح شود

در فارس هیچ پروژه نیمه تمام و ناقص نباید افتتاح شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد که هیچ پروژه‌ای به شکل نیمه‌تمام یا ناقص نباید افتتاح شود و در این ارتباط فرمانداران باید هوشیار باشند.

اسماعیل محبی‌پور در آیین تجلیل از آزادگان در لارستان، با اشاره به درپیش بودن هفته دولت، خاطرنشان کرد: فرمانداران هوشیار باشند که قیچی شدن هر روبان برای افتتاح یک پروژه باید به مثابه کامل بودن عملیات اجرایی و آماده بهره برداری شدن باشد.

به نقل از استانداری فارس، محبی‌پور با اشاره به پیش‌بینی بیش از ۷۰۰ طرح عمرانی در بخش های مختلف برای هفته دولت، اضافه کرد: همه این پروژه های عمرانی و اقدام ها و تحولات در حالی است که دولت همچنان با سخت ترین شرایط و تحریم ها و بدهی های انباشت شده از گذشته دست و پنجه نرم می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود آزادگان را از سرمایه های ارزشمند و افتخارات این نظام الهی دانست و ابراز داشت: هر وقت قوی بودیم دشمن مقابل ما زانو زده است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی ها و غلبه بر دشمن با مقاومت و جهاد و قوی بودن ممکن است و امروز هیچ کشور و مدعی توان و یارای مقابله نظامی با ایران را ندارد.

محبی پور گفت: ایران مقتدر و عزتمند امروز مدیون ایثارگری و مقاومت جانانه رزمندگان ، شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز است و امروزه جمهوری اسلامی یک کشور موثر در عرصه مبادلات جهانی محسوب می شود.

معاون استاندار فارس یادآور شد: برخی ها که می گویند جمهوری اسلامی در ارتباط با شرق و کشورهای شرقی در حال امتیازدهی است ناشی از بی اطلاعی آنها است ، چون ایران عزتمند امروزه خود تصمیم می گیرد که با کدام کشور منطقه ای و جهانی ارتباط برقرار کند و هرگاه هم اراده کند و خطایی از کشور مقابل ببیند روابط خود را قطع خواهد کرد.