تیراندازان فارس سیبل ها را نشانه رفتند

تیراندازان فارس  سیبل ها را نشانه رفتند

اولین دوره لیگ تیراندازی استان فارس در رشته تفنگ بادی اهداف ثابت در سالن تیراندازی هاتف ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

به گزارش علی جمشیدپور خبرنگار «خبرنیوز» مسعود مهدی زاده سرپرست هیات تیراندازی فارس در رابطه با برگزاری این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات که با شرکت 16 تیم از شهرستان های شیراز (باشگاه فجر، شرکت گاز، مقاومت و نظام مهندسی)، جهرم، داراب، ارسنجان و ... برگزار شد هر هفته تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این موضوع که با استقبال خوبی که به عمل آمد، سطح بالایی از مسابقات را شاهد بودیم ابراز داشت: پس از وقفه دو ساله ای که به دلیل بیماری کرونا در این رشته ورزشی به وجود آمد، شروع لیگ می توانست به بازگشت مجدد ورزشکاران به عرصه حرفه ای کمک کند که به لطف خدا و تلاش تمامی دست اندرکاران هیات تیراندازی، استارت لیگ تیراندازی استان فارس زده شد تا در سال های آینده نتایج مثبت رویدادهای اینچنینی را مشاهده کنیم.

مهدی زاده افزود: گذشته از اینکه از نفرات و تیم های برتر با اهدای جوائز تقدیر خواهد شد، از بین برترین های مسابقات استانی برای شرکت در لیگ کشوری، تیراندازان انتخاب می شوند. شایان ذکر است که هم اکنون استان فارس در رشته تپانچه بانوان در لیگ کشوری دارای تیم می باشد.

سرپرست هیات تیراندازی فارس در پایان با اشاره به مشکلات عدیده ای که در رابطه با کمبود امکانات وجود دارد بیان کرد: اگر بخواهیم سطح ورزشکارانمان را در کشور بالا ببریم با این امکانات محدود غیر ممکن است. سالن نامناسب و تعداد معدود خطوط تیراندازی و ... بر روی کار ورزشکاران تیراندازی فارس تأثیر منفی گذاشته است. همچنین تجهیزاتی که در اختیار ما قرار دارد به نسبت دیگر نقاط کشور در درجه پایین تری قرار دارد. اما با یاری پروردگار و تلاش و همت گروهی موفق شدیم ورزشکاران لایقی در عرصه کشوری و بین المللی تربیت و معرفی کنیم که جا دارد از تمامی افرادی که برای سربلندی رشته تیراندازی تلاش کردند صمیمانه تشکر کنیم.

به گزارش خبرنگار ما پس از برگزاری مسابقات مقدماتی و یک فینال مهیج و نزدیک در نهایت نفرات اول تا سوم مشخص شدند: فائزه قربان نژاد مقام اول، لعیا پرهیزکار مقام دوم و سید پوریا پورشهید مقام سوم را کسب کردند.