برگزاری مسابقات رنکینگ تنیس روی میز فارس در شیراز

برگزاری مسابقات رنکینگ تنیس روی میز فارس در شیراز

مسابقات رنکینگ تنیس روی میز استان فارس در سالن شوریده شیراز برگزار شد.

مرتضی موغلی رئیس کمیته رنکینگ هیات تنیس روی میز استان فارس در رابطه با برگزاری این مسابقات در گفت و گو با علی جمشیدپور خبرنگار «خبرنیوز»  ابراز داشت: با همت هیات تنیس استان فارس مسابقات نوینی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد. این مسابقات که تا پایان امسال به صورت فصلی و در چهار دور برگزار می شود، رنکینگ تیمی و انفرادی شهرستان های فارس را مشخص می کند. شهرستان های شیراز، فیروزآباد، مهر، مرودشت، گراش، فسا، آباده، اوز، لامرد، داراب، زرقان، لارستان، جهرم، سپیدان و استهبان در این رویداد شرکت داشتند.

وی گفت: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد انگیزه برای ورزشکاران تنیس روی میز استان و به وجود آوردن حس رقابت بین آن ها برای پیشرفت روزافزون رشته تنیس روی میز استان فارس بوده است و بازیکنانی که به هر عنوان در این مسابقات شرکت نکنند از طرف هیات مجوز حضور در مسابقات منطقه ای را دریافت نخواهند کرد.

موغلی با بیان این مطلب که امسال فارس به همراه بوشهر و هرمزگان مسابقات منطقه ای تنیس روی میز را برگزار می کنند اظهار کرد: مهدی ترابی رئیس هیات تنیس استان فارس به عنوان ریاست این منطقه به همراه دیگر مسئولین هیات تنیس روی میز در تلاش برای سربلندی نام استان و ورزشکاران فارس می باشند که در این راستا و با تدابیری که اندیشیده اند نفرات برتر مسابقات منطقه ای به مسابقات آزاد و دستجات کشور راه پیدا خواهند کرد.

رئیس کمیته رنکینگ هیات تنیس روی میز استان فارس با اشاره به این موضوع که مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود عنوان کرد: تمامی بازیکنان دارای رنکینگ استان فارس در این رویداد حضور داشتند که این عامل باعث شد تا مسابقات از سطح قابل قبولی برخوردار باشد.

وی در پایان ضمن ابراز رضایت از شرایط برگزاری مسابقات عنوان کرد: امیدواریم که در آینده شاهد رقابت های بیشتری در جهت رشد و پیشرفت ورزشکاران باشیم و از تمامی مسئولین و متولیان برگزاری این رویداد که در هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات رنکینگ همت گماردند سپاس ویژه ای دارم.

به گزارش خبرنگار ما پس از برگزاری مسابقات نتایج زیر به دست آمد: رده سنی نوجوانان: مقام اول: احسان شریعتی(لارستان)، مقام دوم: رامین شاه علی(شیراز) و مقام سوم مشترک: علیرضا سبزواری(گراش) و محمدامین سینایی(شیراز). رده سنی جوانان: مقام اول: مهدی عسکری زاده(لارستان)، مقام دوم: عرفان شیردل(لارستان) و مقام سوم مشترک: پارسا سهرابی(شیراز) و رامین شاه علی(شیراز).