تلاش برای بهره‌مندی دشتستان از راه‌آهن بوشهر-شیراز

تلاش برای بهره‌مندی دشتستان از راه‌آهن بوشهر-شیراز

 

نماینده دشتستان در مجلس گفت: راهکار‌های مختلفی برای تسریع در روند ساخت راه آهن بوشهر-شیراز دنبال می‌شود و تلاش داریم که دشتستان هم از این راه‌آهن بهره‌مند شود.

ابراهیم رضایی در جمع اعضای شورای شهر برازجان افزود: ۳۰ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح راه آهن بوشهر-شیراز نیاز است، راهکار‌های مختلفی برای تسریع در روند ساخت این طرح دنبال می‌شود و تلاش داریم که دشتستان هم از این راه‌آهن بهره‌مند شود.

وی همچنین افزایش مکان‌های تفریحی را در برازجان ضروری دانست و ادامه داد: مکان‌های تفریحی مردم در برازجان کافی نیست و انتظار داریم که با تعریف طرح‌های جدید شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائل مهمی است که تاکنون به خوبی علاج نشده است، ولی باید تلاش کنیم با راهکار‌های مناسب برای حل آن اقدام کنیم.

رضایی از احیای دانشگاه فرهنگیان برازجان خبر داد و افزود: همه باید کمک کنیم که این دانشگاه به بهترین شکل فعالیت خود را آغاز کند چرا که سود آن به همه مردم شهرستان می‌رسد.

وی گفت: دشتستان بیشترین مدارس تخریبی را در استان بوشهر دارد و تلاش می‌کنیم که از طریق سازمان نوسازی مدارس و کمک خیرین و حمایت نهاد‌های بزرگ اقتصادی استان شاهد اجرای نهضت مدرسه‌سازی در دشتستان باشیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی حمایت از ورزش همگانی و کمک به همه هیات‌های ورزشی را ضروری خواند و افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که حمایت‌ها شامل همه ورزشکاران شود.

رضایی پیشرفت بخش اول بیمارستان ۱۷ شهریور را ۸۰ درصد عنوان کرد و افزود: از معاون رئیس جمهور تا وزیر بهداشت و دیگر مسئولان از این طرح بازدید کردند و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد تسریع در ساخت آن باشیم. همچنین برطرف شدن مشکلات بیمارستان شهید گنجی به‌ویژه اورژانس بیمارستان را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم.

او تکمیل آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعبی دشتستان و تکمیل سد دالکی را از اقدام‌های مهم برای تامین آب پایدار دشتستان دانست و گفت: تامین آب را به عنوان اولویت مهم و اساسی در دستور کار داریم.