تشدید طرح بازرسی و نظارت بر بازار نوروز ۱۴۰۲ در شیراز

تشدید طرح بازرسی و نظارت بر بازار نوروز ۱۴۰۲ در شیراز
این طرح با هدف تامین آرامش و ثبات نسبی بازار در حال اجرا است

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: طرح بازرسی و نظارت بر بازار که همزمان با سراسر کشور از ۱۲ بهمن ماه در شیراز آغاز شده تا پایان ماه مبارک رمضان (پایان فروردین ۱۴۰۲) ادامه خواهد داشت.

علیرضا رعنایی افزود: این طرح با هدف تامین آرامش و ثبات نسبی بازار با توجه به قرار داشتن در آستانه آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح نظارتی، نظارت ها به شکل خود نظارتی توسط خود اصناف، در قالب گشت های مشترک دستگاه های متولی و همچنین گشت بازرسی اتاق اصناف مرکز استان با تمرکز بر کالاهای پرمصرف ایام از جمله خشکبار، شیرینی، میوه و تره‌بار، پوشاک، کیف و کفش و مواد پروتئینی و برخی فعالیت های خدماتی مانند خشکشویی ها و قالی شویی ها انجام خواهد شد.

او اظهار داشت: در این طرح بازرسان اتاق اصناف و ناظران افتخاری که دوره‌های آموزشی و توجیهی را گذرانده‌اند در کنار بازرسان صنفی و گشت های مشترک، بر فعالیت تمامی صنوف نظارت خواهند داشت.

نمایشگاهی به وسعت ایران

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران اظهار داشت: یکی از اتفاقات و رویدادهایی که امسال نیز در ادامه سال گذشته شاهد آن هستیم برگزاری نمایشگاه به وسعت ایران و تحت عنوان از فجر تا نوروز است.

رعنایی افزود: در این نمایشگاه تمامی صنوف با هماهنگی اتحادیه صنفی مربوط می توانند نسبت به ارائه حداکثر تخفیف قانونی به مشتریان اقدام کنند.

او گفت: این نمایشگاه که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و بازرسان اتحادیه های صنفی نسبت به راستی آزمایی تخفیف های ارائه شده اقدام خواهند کرد.

وی، از شهروندان خواست که تمام اقلام و کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های دارای پروانه کسب تامین کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا داشتن انتقاد یا پیشنهاد با تلفن ۳۲۳۴۰۰۰۰ تماس حاصل کنند.