بیمه سلامت در شیراز فراگیر می‌شود

بیمه سلامت در شیراز فراگیر می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شیراز اعلام کرد که طرح فراگیر بیمه سلامت در این شهرستان اجرا می‌شود.

جعفر طاهری چهارشنبه ۲۵ خرداد با یادآوری روحیه استکبارستیزی حضرت امام خمینی (ره) و تاکید بر شعار انقلاب اسلامی و دولت کار و کرامت بر حمایت از مستضعفین، خاطرنشان کرد: اقدامات دشمنان هنگامی موثر خواهد بود که انقلاب اسلامی از درون دچار تردید شود و مردم محروم پشتوانه خود را از دست بدهند.

او با بیان این که کار سنگین انقلاب همواره بر دوش محرومان بوده که در جبهه و پشت جبهه، با فداکاری و از خودگذشتگی از این انقلاب پاسداری کرده‌اند، یادآور شد: همه ما وظیفه داریم کم توجهی‌های دولت‌های پیشین را با فعالیت جهادی و توجه ویژه به نواحی محروم و کم برخوردار جبران کنیم. 

طاهری اجرای عدالت اجتماعی، کم کردن فاصله طبقاتی، رفع تبعیضات ظالمانه، فقر ستیزی و حمایت از محرومین را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد و خواستار توجه ویژه مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی به هموار ساختن مسیر تحقق این اهداف شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز در ادامه افزود: در این راستا و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر شهرستان، بانک جامع اطلاعاتی اقشار کمتر برخوردار در حال گردآوری است و با تدابیر اتخاذ شده، در آینده نزدیک، اقشار مختلف شهری و روستایی از خدمات و تسهیلات بیمه سلامت برخوردار می‌شوند.

طاهری خواستار همکاری بیشتر دفاتر پیشخوان با بخشداری‌ها در راستای شناسایی و حمایت از افراد فاقد بیمه سلامت در روستاهای شهرستان شد.

او همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی گسترده دستگاههای خدمات رسان در راستای آشنایی بیش از پیش مردم با حقوق شهروندی خود و آگاهی از خدمات قابل ارائه به شهروندان در بخش‌های مختلف، تاکید کرد.