بسته‌های اقتصادی دولت سیزدهم برای حمایت از تولیدکنندگان

بسته‌های اقتصادی دولت سیزدهم برای حمایت از تولیدکنندگان

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تدوین بسته‌های اقتصادی دولت سیزدهم برای حمایت از تولیدکنندگان خبر داد و گفت: این بسته‌ها در بخش تسهیلات و گمرک با هدف تولید به صرفه در اختیار فعالان اقتصادی قرار می‌گیرد.

محمدمهدی برادران شامگاه چهارشنبه در گردهمایی فعالان اقتصادی استان همدان که به مناسبت دهه تولید و تجارت گرد هم آمدند، اظهار داشت: راهبرد اصلی کشور تولید به صرفه است و برای نیل به این مهم رویکرد کاهش هزینه ها و بهره وری بیشتر را در بخش تولید به کار گرفته ایم.

وی اضافه کرد: صنعتگران با بهره گیری از مشوق‌های اقتصادی دولت می‌توانند راهبرد تولید انبوه و کاهش هزینه‌های سربار را در مجموعه خود پیاده سازی کرده و در فضای رقابتی به وجود آمده بین تولیدکنندگان به فعالیت ادامه بدهند.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت ادامه داد: در شرایط تحریم توانستیم با کمک فعالان اقتصادی و بخش خصوصی تحریم ها را دور بزنیم و به پشتوانه همین پتانسل و همگرایی قوی شاهد تحولات خوبی در عرصه تولید و تجارت کشور باشیم.

وی با اشاره به اصلاحات ارزی صورت گرفته توسط دولت خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم ادبیات مدیریت انحصارگرا و مداخله گر در اقتصاد را اصلاح کرد و اکنون برای تحول اقتصادی نیازمند تغییر در تفکرات هستیم.

برادران اظهار کرد: نگاه به تولیدکنندگان و صنعتگران کشور باید با تعامل بیشتر جایگزین شود و از این پس وفاداران به اقتصاد کشور را بهتر از گذشته تشویق و تقدیر خواهیم کرد.