امروز؛ دوی نیمه ماراتن در شیراز

امروز؛ دوی  نیمه ماراتن در شیراز

رئیس هیات دومیدانی فارس گفت: ۳۵۰ دونده جمعه به مناسبت روز شیراز در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

روح الله نجمی افزود: شعار این رقابت‌ها «دویدن برای بمو» و با هدف آگاهی بخشی، حفظ و نگهداری محیط زیست به ویژه منطقه محافظت شده بمو در کلان شهر شیراز است.

وی افزود: مسابقه آقایان به مسافت ۲۱ کیلومتر، ساعت ۷ صبح جمعه شانزدهم اردیبهشت از آرامگاه حافظیه آغاز خواهد شد و دوندگان به سمت بلوار چمران و در نهایت بلوار حافظیه می‌روند.

رئیس هیأت دو و میدانی فارس با اعلام مسیر مسابقه بانوان نیز گفت: رقابت بانوان نیز از ساعت ۱۷ جمعه از دامنه بام سبز شیراز آغاز می‌شود و دوندگان با پیمودن مسافت ۱۰ کیلومتری، در زیباشهر به خط پایان می‌رسند.

نجمی اظهار داشت: ثبت نام این رقابت‌ها که از پارسال آغاز شد، تا انتهای فروردین ماه امسال در وبسایت دو زبانه فارسی و لاتین ادامه داشت و دوندگانی از کشورهای دنیا در این رقابت با دوندگان کشورمان به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: رقابت‌های دو بین المللی شیراز در صورت ثبت در تقویم فدراسیون دو و میدانی و تصویب در شورای عالی ورزش استان فارس، همه ساله در هفته شیراز برگزار خواهد شد.