برق ۱۲۴ مشترک پمپ کشاورزی در اهواز قطع شد

برق ۱۲۴ مشترک پمپ کشاورزی در اهواز قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق ۱۲۴ مشترک پمپ کشاورزی پرمصرف در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در کلانشهر اهواز خبرداد.

عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: در راستای پایداری شبکه برق در ساعات پیک و اوج مصرف، برق ۱۲۴ مشترک پمپاژ کشاورزی پرمصرف در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در کلانشهر اهواز قطع شد.

وی از قطع برق پمپ های کشاورزی در ساعت پیک مصرف خبر داد و افزود: با وجود ارسال پیامک به بعضی از کشاورزان که به دستورالعمل ابلاغی بی توجه بودند، برق پمپ آب کشاورزی آن ها به منظور رفاه حال شهروندان قطع شد.

عباس شیاری تصریح کرد: در سال جاری جهت حفظ و پایداری شبکه برق به ویژه در روزهای اوج گرما و مصرف، طرح های تشویقی همراه با تفاهم نامه برای بخش کشاورزی اهواز درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ارایه طرح های تشویقی به کشاورزان اهوازی در مصرف برق ادامه داد : کشاورزانی که پنج ساعت در ساعات پیک بار دستگاه پمپ خود را وارد مدار نکنند صورتحساب برق آن ها رایگان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: به صورت کلی به لحاظ علمی آبیاری در ظهر توجیه علمی ندارد اما برخی مشترکان کشاورزی شرایط موجود ناشی از خشکسالی را مدنظر قرار نمی دهند و بیشتر منافع شخصی خود را در نظر می گیرند که در این شرایط ملزم به اجرای دستورالعمل ابلاغی هستیم.