انتقال خبرساز طارمی به اسپانیا و انگلیس در تابستان

نمایندگان دو غول فوتبال اروپا برای دیدن ستاره ایرانی راهی پرتغال شدند

انتقال خبرساز طارمی به اسپانیا و انگلیس در تابستان

تیم‌های منچستریونایتد، لسترسیتی و اتلتیکومادرید برای تماشای بازی مهدی طارمی و یارانش در لیگ پرتغال راهی این کشور شده بودند.

پورتو در بازی این هفته لیگ پرتغال به مصاف پافوس فریرا رفت که در این بازی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد. نکته جالب توجه در این بازی درخشش مهدی طارمی ستاره ایران صدرنشین لیگ پرتغال بود. طارمی در حالی موفق شده در این بازی گلزنی کند و ۲ پاس گل برای هم تیمی خود ارسال کند که عملکرد او و سایر بازیکنان پورتو زیر نظر ۲ باشگاه انگلیسی و یک باشگاه مطرح اسپانیایی بود.

نشریه آبولا در این خصوص نوشت:، تیم‌های منچستریونایتد، لسترسیتی و اتلتیکومادرید برای تماشای بازی  مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو و سایر بازیکنان این تیم مقابل پاسوس دی فریرا راهی پرتغال شدند.

غول‌های پرتغالی در این فصل در لیگ برتر شکست نخورده اند و در ۲۱ بازی از ۲۵ بازی خود پیروز شده اند و با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

A Bola می‌گوید پس از تلاش لیورپول برای جذب لوئیز دیاز در ژانویه، دیگر بازیکنان کلیدی این تیم هم مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مهدی طارمی با تاثیر گذاری در ۲۴ گل تیمش در همین تعداد بازی در لیگ برتر، شاید جزو بازیکنانی باشد که عملکردش مورد ارزیابی قرار گرفته است. گفته می‌شود لسترسیتی و اتلتیکو مادرید نیز نمایندگانی در ورزشگاه کاپیتال دو موول داشته اند.

طارمی در نقل و انتقالات نیم فصل امسال مورد توجه باشگاه آرسنال بود اما پورتو به دلیل اینکه پیش از این چند بازیکن تاثیرگذار خود را به فروش رسانده بود با انتقال او به انگلیس مخالفت کرد. هر چند پیشنهاد آرسنالی ها در روزهای پایانی نقل و انتقالات ارائه شد و زمان مناسب برای در اختیار دوتیم برای مذاکره وجود نداشت. با این حال در تابستان پیش رو به نظر می رسد پیشنهادات مناسب دیگری از باشگاه های از لیگ های مطرح اروپا در انتظار مهدی طارمی باشد. باید دید در نهایت ستاره ایرانی پورتو چه تصمیمی در خصوص آینده فوتبالی خود می گیرد. آیا یک انتقال خبرساز در انتظار بازیکن غیرقابل پیش بینی فوتبال ایران در پیش است؟