امشب با گلبانگ "الله اکبر" به استقبال روز پیروزی انقلاب می‌رویم

امشب با گلبانگ "الله اکبر" به استقبال روز پیروزی انقلاب می‌رویم

شامگاه ۲۱ بهمن، ملت ایران، همصدا، گلبانگ "الله اکبر" سر داده و به استقبال سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواهند رفت و مساجد و بقاع متبرکه سراسر فارس، پایگاه اصلی و میعادگاه مردم انقلابی استان خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، اعلام کرد که همزمان سراسر کشور، شامگاه ۲۱ بهمن و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور مردم انقلابی، در مساجد و بقاع متبرکه، ندای "الله اکبر" به آسمان خواهد رفت تا بار دیگر فریاد آزادی خواهی و استقلال ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی افزود: این آیین در تمام بقاع متبرکه برگزار می‌شود و در تعدادی از حرم های مطهر امامزادگان شاخص با مراسم ویژه  نورافشانی نیز همراه خواهد بود.

او تاکید کرد: آستان مقدس امامزادگان سیدعلاءالدین حسین(ع)، علی بن حمزه(ع)، سیدنظام الدین محمود(ع) مشهور به شاهداعی الی الله، سیدمحمد(ع) قصردشت، سید محمد(ع) محله صغاد و آستان مقدس امامزاده محمد(ع) در دهپیاله شیراز میزبان ویژه برنامه های جشن و سرور سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیرکل اوقاف فارس همچنین با اشاره به انجام پروتکل‌های بهداشتی در ویژه برنامه جشن‌های انقلاب در بقاع متبرکه، عنوان کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس اُمیکرون و اعلام وضعیت قرمز در برخی از شهرستان‌های فارس از جمله شیراز مراسم‌ها نسبت به سال‌های گذشته بسیار محدود خواهد بود و نکات بهداشتی و سلامتی که از اهمیت فراوانی برخوردار است به دقت اجرا می‌شود.