امام جمعه هرمزگان: دشمن به دنبال شرطی کردن اقتصاد ایران است/منتظر برجام نمی‌مانیم

امام جمعه هرمزگان: دشمن به دنبال شرطی کردن اقتصاد ایران است/منتظر برجام نمی‌مانیم

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، صبح امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های عید فطر بندرعباس ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: از خداوند می‌خواهیم تمام دعا و نماز و روزه ما را در ماه رمضان به کرم خود بپذیرد.

امام جمعه بندرعباس گفت: باید درس‌هایی که از ماه رمضان گرفتیم را حفظ و صیانت کنیم و ارتباط با خداوند، قرآن، دعا و مناجات را فراموش نکنیم و تلاش کنیم از آموخته‌های رمضان برای ۱۱ ماه دیگر استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر اینکه دولت آمریکا دولتی زیاده خواه است، خاطرنشان کرد: شرایط داخلی و خارجی دولت آمریکا خوشبختانه بی ثبات و فاقد اعتبار است و توان حل مسائلی همچون برجام را ندارد.

وی افزود: این دولت آمریکا دولتی زیاده خواه است و تلاش می‌کند با زیاده خواهی از مسئله برجام عبور کند اما ملت شریف ایران پیرو دستورات مقام معظم رهبری مقاوم ایستاده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده یادآور شد: آمریکا در مساله برجام به دنبال مقصر سازی و شرطی کردن اقتصاد ایران است درحالی که خط مشی جمهوری اسلامی در مساله برجام از سوی رهبر انقلاب مشخص شده است، رهبر انقلاب تاکید کردند ما منتظر برجام نمی‌مانیم، دولت و ملت در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند مشکلات خود را در درون کشور خود برطرف کنند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال شرطی کردن اقتصاد ایران است و می‌خواهند اقتصاد ایران وابسته به برجام باشد در حالی که ما منتظر برجام نمی‌مانیم و دولت و ملت تلاش خواهند کرد مشکلات کشور را با استفاده از ظرفیت‌های درونی حل کنند.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری مراسم روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و بیان داشت: نام خلیج فارس احساس هویت مشترک را برای آحاد امت اسلامی زنده می‌کند و راهبرد دشمن تقابل با استقلال مردم ایران است و مساله خلیج فارس یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مردم ایران را امتحان کند که خوشبختانه موفق نشد اراده، وحدت و همدلی مردم ایران را در این مساله را نیز کمرنگ کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده افزود: مردم ایران در مساله هویت مشترک خود اجازه دخالت به بیگانگان نمی‌دهد، مردم ایران و غیور مردان ارتش و سپاه در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس هستند و از آن حفاظت و حراست کرده و اجازه نخواهند داد دشمن چشم طمع خود را به آب‌های نیلگون خلیج فارس بیندازد.