افزایش قیمت نان در بندرعباس/قیمت‌های جدید اعلام شد

افزایش قیمت نان در بندرعباس/قیمت‌های جدید اعلام شد

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بندرعباس گفت: قیمت نان در شهرستان بندرعباس از تاریخ ۸ فروردین ماه امسال افزایش یافته است.

ابراهیم احترامی صبح امروز (۱۲ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به افزایش ۱۵۰ درصدی هزینه‌های نانوایان از سال ۹۸ تا کنون این افزایش قیمت از ورشکستگی نانوایان جلوگیری می‌کند.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته قیمت نان بین ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش داشته است، اما هزینه‌های کارگری، حقوق، بیمه خمیر مایه و آب و برق نانوایان بیش از ۲.۵ درصد افزایش داشته است.

احترامی خاطرنشان کرد: قیمت هر قرص نان لواش از سه هزار ریال به چهار هزار ریال، بربری و تافتون حجیم از ۱۳ هزار ریال به ۱۵ هزار ریال، سنگک از ۱۹ هزار ریال به ۲۵ هزار ریال، نان روغنی از ۱۹ هزار ریال به ۲۵ هزار ریال، کرسک از ۲۰ هزار به ۲۵ هزار ریال، باگت معمولی از ۱۵ هزار ریال به ۱۸ هزار ریال، بربری فانتزی از ۱۹ هزار ریال به ۲۵ هزار ریال، باگت فرانسوی بزرگ از ۱۹ هزار ریال به ۲۵ هزار ریال، ساندویچی فرانسوی بزرگ از ۱۲ هزار ریال به ۱۵ هزار ریال، ساندویچی فرانسوی کوچک از ۱۰ هزار ریال به ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال و نان همبرگری از ۱۰ هزار ریال به ۱۳ هزار و ۵۰۰ ریال رسیده است.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بندرعباس در پایان عنوان کرد: افزایش قیمت نان در دیگر شهرستان‌های استان بر عهده فرمانداران گذاشته شده است.