اعضای باند شرکت هرمی در بوشهر شناسایی و دستگیر شدند

اعضای باند شرکت هرمی در بوشهر شناسایی و دستگیر شدند
عکس آرشیوی است

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: اعضای باند شرکت هرمی که به صورت غیرمجاز در زمینه بازاریابی شبکه ای فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جهانبخش صیادی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز فعالیت می‌کند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران محل دقیق فعالیت این شرکت را در شهرستان بوشهر شناسایی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی، وارد مخفیگاه آنها شده و یک نفر سر شاخه و چهار نفر از اعضای باند را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از محل، موفق به کشف پک‌های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه‌های آموزشی در خصوص فعالیت اعضا این باند شدند و تعداد ۸ نفر مالباخته که از آنها مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری شده بود شناسایی شد.

سرهنگ صیادی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و اذعان داشتند: برای عضوگیری و اعتماد سازی اعضا، کار خود را قانونی جلوه می‌دادند که با هوشیاری پلیس شناسایی و دستگیر پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شدند.