استاندار فارس: مکانی برای بیان مطالبات مردمی در شیراز ایجاد می‌شود

استاندار فارس: مکانی برای بیان مطالبات مردمی در شیراز ایجاد می‌شود

استاندار فارس گفت: به زودی مکانی برای بیان مطالبات از جانب مردم در فضایی بدون هیاهو در شیراز ایجاد می شود.

محمد هادی ایمانیه ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از دانشجویان با ارائه عملکرد یک ساله خود در استان برای حضور خود در دانشگاه‌ها و شرکت در جلسات پرسش و پاسخ اعلام آمادگی کرد و افزود: طرح‌های عمرانی استان در حال پیگیری است و به زودی به نتیجه خواهد رسید.

در این جلسه مقرر شد درخواست‌ها و سوالات دانشجویان توسط معاونین استاندار و مدیران ارشد استان به صورت ویژه بررسی و پیگیری شود.

استفاده از جوانان در پست‌های مدیریتی و کلیدی استان، رسیدگی به راه‌های استان به ویژه آزاد راه شیراز _اصفهان، برپایی جلسه پرسش و پاسخ استاندار در فضای دانشگاه‌ها، کمبود دارو در استان و نبود امکانات در دانشگاه‌ها و آزادی فضای گفت و گوی سیاسی در دانشگاه‌ها از مهمترین دغدغه‌های دانشجویان بود.

تزریق بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای نقشه مهندسی فرهنگی فارس

همچنین استاندار فارس از کمک ۱۰ میلیارد تومانی برای کمک به اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی در استان فارس خبر داد.

محمد هادی ایمانیه ظهر یکشنبه در کارگروه فرهنگی سلامت زنان خانواده با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان بودجه توسط استان برای کمک به اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم ۲۰ میلیارد تومان هم از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای پیشبرد اهدافمان در این عرصه اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: هر سازمان از ۳۶ سازمانی که برنامه‌های خود را برای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی ارائه دادند، بایستی آن برشی را که مربوط به همان سازمان است با بودجه‌های خود اجرا کند.

استاندار فارس یادآور شد: حاکم شدن سبک زندگی اسلامی ایرانی در نهاد خانواده، ضعیف کردن قوم گرایی و رسیدن به وحدت ملی، جهادی شدن مدیریت و ساختارهای اداری، ساماندهی بی‌عدالتی اقتصادی و اجتماعی و انسجام جبهه فراگیر انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه از مهمترین اهداف برای اجرایی شدن سند فرهنگی در استان فارس است.