افتتاح ٧٨٠ پروژه هفته دولت در استان فارس

افتتاح ٧٨٠ پروژه هفته دولت در استان فارس
برخی از پروژه‌های استان فارس سالیانی است به علت عدم تفاهم میان دستگاه‌های مختلف راکد باقی مانده‌اند

استاندار فارس گفت: در هفته دولت امسال بیش از ٧٨٠ پروژه افتتاح و ۵ هزار میلیارد پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.

محمد هادی ایمانیه عصر یکشنبه در شورای اداری استان فارس بیان کرد: تمامی پروژه‌های که در هفته دولت در استان فارس قرار است افتتاح شوند باید قابلیت بهره برداری داشته باشند.

وی افزود: برخی از پروژه‌های استان فارس سالیانی است به علت عدم تفاهم میان دستگاه‌های مختلف راکد باقی مانده‌اند اما اکنون با توجه به صحبت‌های انجام شده شاهد هستیم که مشکلات میان دو دستگاه برای طرح توسعه سرم سازی رازی و مشکلات شهرداری و نهاد کتابخانه های عمومی استان برطرف شده است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس نوید برطرف شدن مشکلات ٧ دستگاه مختلف برای توسعه تالار بزرگ شیراز پس از ١۴ سال را داد.

استاندار فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص ساماندهی معتادین متجاهر نیز تصریح کرد: پایان شهریور ماه آخرین فرصت برای جمع آوری معتادین متجاهر است و پس از این مدت حتی وجود یک معتاد متجاهر در شهر معنایی ندارد.

وی افزود: البته فعالیت‌های خوبی در استان فارس در خصوص جمع آوری معتادین صورت گرفته اما باز هم نیاز است تا نسبت به جمع آوری افراد باقی مانده اقدام شود.

استاندار فارس همچنین به موضوع صیانت از جمعیت پرداخت و تاکید کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از جمعیت لازم است طرح‌های مرتبط با افزایش جمعیت در تمامی شهرستان‌های استان اجرایی شود.

به اذعان استاندار فارس این استان از جمله پیشروترین استان‌های کشور در حوزه مقابله با بد حجابی بوده این در حالی است که عمده فعالیت‌ها مبتنی بر اقدامات ایجابی است.

وی به فرماندار شهرستان‌های فارس متذکر شد: با رسیدگی به مسائل و مطالبات مردم از تجمعات پیشگیری کنید.

او افزود: برخی از تجمعات به راحتی و قبل از ایجاد قابل برطرف شدن اند تنها کافی است به مطالبات مردم رسیدگی شده تا مشکلات در این بخش از بین برود.

ایمانیه همچنین در ادامه به موضوع جمع آوری مهاجران غیرقانونی پرداخت و متذکر شد: تمامی اتباع خارجی که در طرح مربوط به ساماندهی شرکت نکرده‌اند بایستی تا پایان شهریور ماه از کشور خارج شوند و اگر از این موضوع اطاعت نکنند به صورت قانونی با آنان برخورد خواهد شد.

رئیس شورای اداری فارس عنوان کرد: گران‌فروشی و گرانی دو معقوله مجزا است از این رو با توجه به حوزه اختیارات ادارات باید با موضوع گران فروشی به صورت جد مقابله شود.